به همت باغ موزه دفاع مقدس انجام شد

آغاز سفرهای راهیان نور شهرداری با اعزام کاروان منطقه 11 تهران

هفتمین مرحله اعزام کاروان های راهیان نور شهرداری تهران به همت باغ موزه دفاع مقدس با اعزام شهروندان منطقه 11 به عنوان اولین کاروان آغاز شد.
کد خبر: ۴۱۸۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۶ - 23February 2015

آغاز سفرهای راهیان نور شهرداری با اعزام کاروان منطقه 11 تهران

به گزارش سرویس حماسه و جهاد دفاع پرس، حجت الاسلام و المسلمین میثم امرودی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران  در آیین بدرقه اولین کاروان راهیان نور شهرداری تهران به مناطق عملیاتی جنوب که با حضور سردار جواد خضرایی مدیر عامل باغ موزه دفاع مقدس و نصرالله آبادیان سرپرست شهرداری منطقه 11 برگزار ش، گفت: عزت و سربلندی امروز ایران اسلامی و آسایش و امنیت کشور مدیون رشادت های جوانانی است که با فداکاری و از خود گذشتگی آنان به ما رسیده است.

وی خطاب به شهدای 8 سال دفاع مقدس گفت: ای کاش بودید و می دیدید که امروز دانشگاه ها مملو از جمعیت دانشجویی است، ای کاش می دیدید که برادران شما در زمینه های علمی آثار بزرگی در دنیا خلق می کنند، ای کاش دهه فجر را می دیدید و ای کاش امروز بودید و می دیدید که ملت ما زیر سایه رشادت های شما پیشرفت می کنند.

در ادامه نصرالله آبادیان سرپرست شهرداری منطقه 11 خطاب به زائران خاطرنشان کرد: شهروندانی که عازم جبهه های ایثار و فداکاری هستند؛ در بازگشت از این سفر معنوی؛ فرهنگ ارزشمند ایثار و فداکاری را با خود به دل محلات شهر بیاورند و در زندگی خود جاری کنند.

گفتنی است؛ هفتمین مرحله اعزام کاروان های راهیان نور شهرداری تهران به همت باغ موزه دفاع مقدس وترویج فرهنگ مقاومت و با همکاری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی و اداره کل امور ایثارگران شهرداری تهران از چهارم اسفند ماه آغاز و تا نهم فروردین ماه سال آینده ادامه دارد و شهروندان منطقه 11 به عنوان اولین کاروان شهرداری تهران برای زیارت یادمانهای فتح المبین، شلمچه، نهر خین، طلاییه و شهدای هویزه راهی سرزمین های نور شدند.

انتهای پیام/

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شمیم شکیبا
|
-
|
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
0
0
در ۹۳/۱۲/۲۲ رفتیم راهیان نور خیلی خوب بود ولی حیف که اروند وفکه نبردن وکاش تو مناطق جنگی تصاویری یا فیلمهایی از دوره ی جنگ باشه تا ما بتونیم تو ذهنمون تصویر سازی کنیم که مثلا این منطقه که الان داخلش هستیم زمان جنگ چه شکلی بوده چه افرادی اونجا بودن چه عملیاتی انجام شده وغیره چون توی منطقه جنگی راوی توضیحات نمیدن اگرهم بگن خیلی مختصره ودرحد خاطرات بیان میکنن٬کتاب میدن ولی کی اونجا وقت کتاب خوندن داره
نظر شما
پربیننده ها