مدیرکل آمار و فناوری اطلاعات بنیاد شهید و امور ایثارگران:

ارائه خدمات درمانی ایثارگران الکترونیکی شد

«علیرضا امینی» از الکترونیکی شدن سه خدمت پرکاربرد در حوزه درمان ایثارگران خبر داد و گفت: با توجه به اینکه خدمات دیگر در حوزه درمان ماهیتاً قابلیت برخط شدن ندارند، لذا الکترونیکی‌سازی در این حوزه به شکل کامل محقق شده است.
کد خبر: ۴۲۵۹۲۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷ - 11November 2020

ارائه خدمات درمانی ایثارگران الکترونیکی شدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، علیرضا امینی مدیرکل آمار و فناوری اطلاعات بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن اعلام الکترونیکی شدن سه خدمت پرکاربرد در حوزه درمان ایثارگران و تشکر از معاونت بهداشت و درمان و اداره کل درمان و توانبخشی  بنیاد شهید و امور ایثارگران در راستای تولید سامانه الکترونیک، اظهار داشت: فرایند ثبت تمام خدمات درمان شامل خدمات هفت‌گانه درخواست‌محور شده است و امکان ثبت درخواست برای سه خدمت ارتز و پروتز، خدمات لوازم مصرفی و خدمات تجهیزات پزشکی و توانبخشی فراهم شد.

امینی اضافه کرد: با توجه به اینکه چهار خدمت دیگر در حوزه درمان ماهیتاً قابلیت برخط شدن ندارند، لذا الکترونیکی‌سازی در این حوزه به شکل کامل محقق شده است.  

مدیرکل آمار و فناوری اطلاعات بنیاد شهید و امور ایثارگران «بررسی مشمولیت فرد بر اساس مولفه‌هایی چون ضایعات جانبازی، سوابق خدمات دریافتی و... به‌صورت هوشمند»، «بارگذاری مدارک به‌صورت الکترونیکی توسط متقاضی»، «صدور شماره پیگیری و قابلیت پیگیری مراحل درخواست از طریق سامانه» و «اطلاع رسانی مراحل اقدامات از طریق پیامک و کارپوشه ملی ایرانیان به متقاضی» را از ویژگی‌های این سامانه اعلام کرد.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار