گفتگوی «دفاع پرس» با عضو کمیسیون فرهنگی مجلس به مناسبت 20 اسفند، روز راهیان نور؛

حرکت فرهنگی راهیان نور انقلاب اسلامی را در مقابل دشمنان بیمه می‌کند

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه سفر به مناطق عملیاتی در قالب راهیان نور حرکتی ارزشمند است که انقلاب و نظام را در مقابل دشمنان بیمه می‌کند، گفت: راویان حاضر در سرزمینهای نور، باید با معرفی ویژگی‌های برجسته شهدا و جانبازان، روحیه جهاد و ایثار را در جوانان و دانشجویان تقویت و آنان را برای تصمیم گیری در برهه‌ها و جایگاه‌های گوناگون زندگی فردی و اجتماعی آماده سازند.
کد خبر: ۴۳۱۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۲ - 11March 2015

حرکت فرهنگی راهیان نور انقلاب اسلامی را در مقابل دشمنان بیمه می‌کند

حجت الاسلام و المسلمین "محمد باقری بنابی" نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس با تاکید بر تاثیرگذاری اردوهای راهیان نور برای جوانان و دانشجویان گفت: اردوهای راهیان نور تاثیرات فراوانی در روحیه جوانان دارد به خصوص جوانان و دانشجویانی که در 8 سال دفاع مقدس حضور نداشتند.

وی در ادامه افزود: جوانان امروز میتوانند با حضور در مناطق جنگی و شرکت در اردوهای راهیان نور از نظر معنوی خود را تقویت کرده و از معنویتِ این مناطق در جریان زندگی خودشان تاثیر بگیرند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: معرفی شهدا به عنوان الگوهای تاریخ معاصر کشور ما و نمونههای بارز انسانیت و دین مداری به نسل جوان، قطعا از راههایی است که در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جوانان نقش بسزایی دارد.

باقری بنابی افزود: سفر به مناطق عملیاتی در قالب راهیان نور حرکتی ارزشمند است که انقلاب و نظام را در مقابل دشمنان بیمه میکند.

این نماینده مجلس اظهار داشت: راویان حاضر در یادمانهای دفاع مقدس، باید بدون توجه به مسائل سیاسی و با خلوص نیت و با معرفی ویژگیهای برجسته شهدا و جانبازان، روحیه جهاد و ایثار را در جوانان و دانشجویان تقویت و آنان را برای تصمیم گیری در برههها و جایگاههای گوناگون زندگی فردی و اجتماعی آماده سازند.

وی با بیان اینکه تبعیت از ولایتفقیه رمز پیروزی رزمندگان، ایثارگران و دلاورمردان این مرز و بوم در هشت سال دفاع مقدس بوده است، اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و آشنایی آحاد جامعه به ویژه نسل جوان با آرمانها و ارزشهای انقلاب و اسلام از دستاوردهای ارزنده سفر به مناطق عملیاتی جنوب است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار