رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا:

حماسه ۹ دی فتنه آمریکا و اسرائیلی را برهم زد

حجت الاسلام «سیدعلیرضا ادیانی» با بیان اینکه حضور میلیونی و ۲۲ بهمنی مردم در حماسه ۹ دی فتنه آمریکا و اسرائیلی را برهم زد، گفت: جرم و خیانت فتنه‌گران از جنایت صدام نه تنها کمتر نبود بلکه بیشتر نیز است.
کد خبر: ۴۳۴۱۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲ - 29December 2020

حماسه ۹ دی فتنه آمریکا و اسرائیلی را برهم زدبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «سیدعلیرضا ادیانی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت ۹ دی که به صورت محدود و با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد، با اشاره به اینکه حضور میلیونی مردم در سراسر کشور و حماسه ۹ دی ایستگاه پایانی فتنه هشت ماهه بوده است، اظهار داشت: ۹ دی پایان فتنه ۸۸ است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران با رهبری حضرت امام، پرچم مبارزه با طاغوت و طاغوتیان را برافراشته است زیرا اسلام سلطه و پرخوری مرفهان بی‌درد را نمی‌پذیرد و این اسلام چالش غرب است.

حجت الاسلام ادیانی با بیان اینکه اسلام موجودیت غرب را به چالش می‌کشد، گفت: آن‌هایی که سخن از سازش می‌زنند، نمی‌دانند اختلاف ما با آمریکا و غرب ماهوی است و یکی از ابعاد بسیار بزرگ ۹ دی بصیرت ملت ایران بود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با عنوان اینکه عده‌ای خواص بی‌بصیرت به اسم تقلب در انتخابات فتنه آفرینی کردند، گفت: غرب با اسلامی که اهل سازش نیست، مخالف هستند.

وی با بیان اینکه حضور میلیونی و ۲۲ بهمنی مردم در حماسه ۹ دی فتنه آمریکا و اسرائیلی را برهم زد، گفت: جرم و خیانت فتنه‌گران از جنایت صدام نه تنها کمتر نبود بلکه بیشتر نیز هست.

حجت الاسلام «یوسف یوسف‌پور» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران نیز با بیان اینکه حماسه ۹ دی میثاق امت با ولایت است، افزود: بصیرت باطنی، ولایتمداری و مقاومت علوی شعار اصلی ۹ دی است.

وی گفت: حماسه ۹ دی کودتای مخملی را خنثی کرد و فتنه‌گران داخلی و خارجی را مأیوس کرد.

وی با بیان اینکه بصیرت و وحدت ملی و میثاق انقلابی را باید زیر پرچم ولایت حفظ و بسط دهیم، گفت: هرگونه تشتت، تفرقه و جداسازی در جامعه هشدار می‌دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار