مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت موجب کاهش مشکلات در جامعه می‌شود

امیر «محمد نجاتی» ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را موجب کاهش مشکلات در جامعه برشمرد.
کد خبر: ۴۳۴۴۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴ - 30December 2020

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت موجب کاهش مشکلات در جامعه می‌شود/// خبر شماره ۴۳۴۳۴۸ لطفا بین استکبار و گذشت اسپیس بزنید شرمنده//به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بجنورد، سرتیپ دوم ستاد «محمد نجاتی» دبیر ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس خراسان شمالی به مناسبت برنامه‌ریزی جهت برگزاری مراسم تقدیر از دستگاه‌های برتر در هفته دفاع مقدس با معاون سیاسی و امنیتی استاندار دیدار و گفت‌وگو کرد.

نجاتی با بیان اینکه توجه به ظرافت برنامه‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در عرصه فعالیت‌های دفاع مقدس اظهار داشت: جریان‌سازی به اعتبار فرهنگ ایثار و شهادت و ترویج و توسعه این فرهنگ موجب کاهش مشکلات در جامعه می‌شود.

‌وی با اشاره به مشاهدات و بازدید‌های میدانی تیم‌های ارزیابی از عملکرد دستگاه‌های اجرایی در هفته دفاع مقدس افزود: ملاک ارزیابی عملکرد هفته دفاع مقدس گزارش‌های رسیده و بازدید‌های میدانی از دستگاه‌های اجرایی بوده است.

این مسئول ادامه داد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های که از قبل پیش‌بینی شده بود، بنا‌بر این بوده که از دستگاه‌های برتر، کمیته‌های برتر، ستاد‌های شهرستانی برتر، دستگاه‌ها با فعالیت‌های اثر بخش و دستگاه‌های شایسته با اعطای تندیس و لوح تقدیر به امضای استاندار تجلیل به عمل آید.

نجاتی در پایان این دیدار از زحمات تمام دست‌اندرکاران، فرماندهان، مدیران، روسا، کارکنان، خبرنگاران، عکاسان، آحاد مردم فهیم و شهید‌پرور خراسان شمالی به ویژه استاندار و همکاران مجموعه استانداری که زمینه را برای اجرای برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس فراهم کردند قدردانی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار