مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان:

پیروی از مکتب سردار شهید سلیمانی روحیه دشمنان را تضعیف می‌کند

عطا ناوکی گفت: پیروی از مکتب سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، باعث تضعیف روحیه دشمنان و در نهایت موجب نابودی آنان خواهد شد.
کد خبر: ۴۳۵۸۱۲
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۹ - 05January 2021

به گزارش دفاع‌پرس از هرمزگان، «عطا ناوکی» در جلسه شورای معاونان ستادی که در سالن جلسات اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان برگزار شد، ضمن گرامی‌داشتن یاد و خاطره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت، اظهار داشت: دشمن فکر می‌کرد با شهادت سردار سلیمانی تفکر مقاومت شکست می‌خورد و با این اقدام ناجوانمردانه می‌تواند به اهداف شوم خود برسد، ولی غافل از این بود که خون پاک سردار انقلابی ما محور مقاومت را قوی‌تر می‌کند.

مدیرکل بنیاد شهید هرمزگان با بیان اینکه سردار سلیمانی اسوه‌ای مجاهد، دلاور، فداکار، با اخلاص، ولایتمدار و بی‌ریا بود، عنوان کرد: باید با بهره‌مندی از مکتب بزرگ و معنوی این انسان به تمام معنا برجسته به جامعه شاهد و ایثارگر خدمت کنیم، اولویت‌ها و دغدغه‌های آنان را بررسی و برای رفع‌شان بکوشیم.

وی فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی ایثارگران را مهم دانست و گفت: با اجرای دقیق و انتقال صحیح فعالیت‌هایی که به ایثار و شهادت مربوط می‌شود، بدخواهان هرگز نمی‌‌توانند ضربه‌ای به نظام و انقلاب اسلامی وارد کنند.

ناوکی با اشاره به اینکه حرف‌های بیهوده دشمن خللی در ادامه دادن مسیر والا و آرمان‌های سردار شهید سلیمانی ایجاد نخواهد کرد، افزود: پیروی از مکتب سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، باعث تضعیف روحیه دشمنان و در نهایت موجب نابودی آنان خواهد شد.

در این جلسه، معاونان ستادی اداره کل بنیاد شهید استان هرمزگان علاوه بر ارائه گزارشاتی از اقدامات و فعالیت‌های زیر مجموعه خود، پیشنهادها و انتقادهای مورد نظر حوزه خویش را شرح دادند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار