همایش اسوه‌های صبر و استقامت در کُردستان برگزار شد

هشتمین همایش اسوه‌های صبر و استقامت در سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) به همت مدیریت امور بانوان اداره کل حفظ آثار و دفاع مقدس کردستان برگزار شد.
کد خبر: ۴۳۹۵۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۷ - 28January 2021

«زهره رسولی» مسئول دفتر نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس استان کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‎پرس از کردستان، اظهار داشت: حضرت ام‌البنین (س) سمبل یک بانوی ایثارگر و فداکار است و مادران و همسران شهدا الگوی استقامت و ایثار برای جامعه کنونی هستند که مادران امروز می‌توانند با الگوگیری از آنها برای تربیت فرزندانی در طراز اسلام و انقلاب گام بردارند.

وی گفت: مادران و همسران شهدا نقش مهم و تاثیرگذاری در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس داشته اند و با صبر و استقامت و شجاعت خود همواره پشتیبان و مدافع کسانی بوده‌اند که در خط مقدم جنگ برای دفاع از ارزش‌های اسلامی تلاش کرده‌اند و امروز اگر ما بتوانیم نقش آنها را برای جامعه تبیین کنیم به گسترش هر چه بهتر فرهنگ ایثار و شهادت کمک خواهیم کرد.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر احترام و قدردانی از مادران و همسران شهدا، افزود: ما امروز سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) را مغتنم دانستیم که یکبار دیگر صبر و استقامت مادران و همسران شهدای مظلوم کردستان را ارج نهاده و از ایشان تکریم و تجلیل بعمل آوریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار