مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان خراسان رضوی خبر داد؛

برگزاری نشست‌های كتاب‌خوان انقلاب در دهه فجر در استان

حجت‌الاسلام علی‌اکبر سبزیان از برگزاری ۴۲ نشست کتاب‌خوان با محوریت کتاب‌های انقلاب اسلامی در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در کتابخانه‌های سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۴۳۹۹۶۹
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۴ - 30January 2021

به گزارش دفا‌ع‌پرس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی، آيين آغاز سلسله نشست‌های كتاب‌خوان انقلاب با حضور حجت‌الاسلام محمد سلطانی رييس شورای هماهنگی تبليغات اسلامی خراسان رضوی و حجت‌الاسلام علی‌اکبر سبزیان مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی در مشهد برگزار شد.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی در این جلسه ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و تقارن این ایام با سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و میلاد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: در سال جاری با هماهنگی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از ظرفیت کتابخانه‌های عمومی در برگزاری برنامه‌های ایام الله دهه فجر با ویژه برنامه سلسله نشست‌های کتاب‌خوان انقلاب استفاده شده است.

وی ادامه داد: در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۴۲ نشست کتاب‌خوان با محوریت کتاب‌های انقلاب اسلامی در کتابخانه‌های سطح استان برگزار می‌شود.

سبزیان برگزاری طرح «ده شب، ده مسجد، ده نشست کتاب‌خوان انقلاب» با همکاری ناحیه سپاه عمار مشهد را از جمله این نشست‌های کتاب‌خوان عنوان کرد.

حجت‌الاسلام سیدمحمد سلطانی رييس شورای هماهنگی تبليغات اسلامی خراسان رضوی نیز در این مراسم با قدردانی از اداره‌کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی در برگزاری برنامه‌های فرهنگی با محوریت کتاب در ایام الله دهه فجر ابراز داشت: انقلاب اسلامی ما انقلاب قلم و کتاب و بیان بود و امروز نیز با همین منطق و بیان چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیریم.

رييس شورای هماهنگی تبليغات اسلامی خراسان رضوی تببین شرایط کشور در قبل از انقلاب و بعد از انقلاب با محوریت کتاب و کتابخوانی و مقایسه جایگاه علم و علما و دانش، استقلال و اقتدار و امنیت کشور را از جمله دستاوردهای این نشست‌های مبتنی بر کتاب عنوان کرد.

در ادامه این مراسم از پوستر طرح برگزاری ۴۲ نشست کتاب‌خوان انقلاب در سطح استان خراسان رضوی در دهه مبارک فجر رونمایی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار