باهدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ارتش صورت گرفت؛

دیدار ارشد نظامی آجا در شمال‌شرق با خانواده شهید «علی غیوراصلی»+ تصاویر

امیر سرتیپ «رضا آذریان» ارشد نظامی آجا در شمال‌شرق و با مادر شهید «علی غیوراصلی» با مادر این شهید والامقام دیدار و گفت‌وگو کردند.
کد خبر: ۴۴۰۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲ - 31January 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، در راستای تکریم خانواده شهدا، امیر سرتیپ «رضا آذریان» ارشد نظامی آجا در شمال‌شرق و با حضور در منزل خانواده شهید «علی غیور اصلی» مسئول واحد آموزش سپاه اهواز با خانواده این شهید والامقام دیدار و گفت‌وگو کرد.

امیر آذریان در این دیدار مادران شهدا را الگوهای صبر و مقاومت خواند و اظهار داشت: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند که فضیلت زنده نگه‌داشتن یاد شهدا، کمتر از شهادت نیست، ولذا صبر زینبی خانواده‌های ایثارگر نیز فی‌نفسه موجب تکریم و تجلیل مقام شهادت است و بنابراین اجر مادران و همسران شهدا هم کمتر از شهادت نخواهد بود.

دیدار ارشد نظامی آجا در شمال‌شرق با خانواده شهید «علی غیوراصلی»

وی افزود: شهید علی غیوراصلی از مبارزین قبل از انقلاب بود که مدت‌ها در زندان‌های ساواک زندانی شد اما دست از حمایت از امام خمینی (ره) و نهضت برنداشت و حتی پس از آزادی هم به ‌فرمان امام راحل پادگان را ترک کرد و بعد از پیروزی انقلاب به خدمت بازگشت.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا با یادآوری مجاهدت‌های ارتش در کنار سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس خاطر نشان کرد: ارتش و سپاه به‌ مثابه بازوان یک بدن توانسته‌اند در برابر تهدیدات دشمنان انقلاب دفاع کنند در این بین باید به یاد داشت که مسئولیت آموزش برادران سپاه که بعدها هرکدام سرداران فاتح دفاع مقدس شدند، برعهده برادران ارتش بود و شهید غیور اصلی به عنوان یکی از این نمونه‌ها، افسری بود که پس از انقلاب به لشکر ۹۲ زرهی منتقل شد اما به عنوان مسئول آموزش، مأمور به سپاه پاسداران شد.

وی گفت: ارتش به شهدای خود افتخار می‌کند و شهید علی غیوراصلی هم با خصوصیات جامع‌الشرایط خود به حدی توانسته بود تا حلقه وحدت میان نیروهای مسلح را تقویت کند که امروزه تشخیص دقیق رسته خدمتی او دشوار است. شهید غیوراصلی افسری بود که علیرغم خدمت در ارتش، تمام دانسته‌های تخصصی خود را در اختیار برادران پاسدار قرار می‌داد.

دیدار ارشد نظامی آجا در شمال‌شرق با خانواده شهید «علی غیوراصلی»

امیر سرتیپ آذریان در پایان گفت: خداوند متعال مزد اخلاص این افسر رشید و بصیر ارتشی را با شهادت داد و شهید غیور سرانجام در تاریخ یازدهم مهر ۱۳۵۹ در جبهه سوسنگرد بر اثر انفجار مین به فیض شهادت نائل آمد. از خداوند متعال می‌خواهیم که ما را در پیشگاه شهدا شرمنده نکند و توفیق ادامه دادن به راه نورانی آنان را نصیب و روزی ما بگرداند.

حجت‌الاسلام «حسین معصومی» مدیرکل بنیاد شهید استان خراسان رضوی در این دیدار امیر آذریان را همراهی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار