جمعیت «امل» بحرین:

جهان از انقلاب اسلامی و رهبر آن تأثیر پذیرفت

معاون دبیرکل جمیعت عمل اسلامی بحرین (امل) در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرگزاری فارس تأکید کرد که جهان از انقلاب اسلامی ایران و رهبری الهام‌بخش آن تأثیر پذیرفت.
کد خبر: ۴۴۰۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰ - 02February 2021

به گزارش سایر رسانه‌های دفاع‌پرس،  شیخ «عبدالله الصالح» معاون دبیرکل جمعیت عمل اسلامی بحرین (امل) در در خصوص تأثیرگذار بودن انقلاب اسلامی ایران در منطقه تأکید کرد و اظهار داشت: از جمله کشورهایی که تحت تأثیر انقلاب اسلامی ایران قرار گرفت، بحرین بود و این از سه چیز تأثیر پذیرفت، منهج اصیل اسلامی، استقلال از قدرت‌های استکباری و محورهای استعمار، داشتن اراده مبارزه‌طلبی، پیشرفت و پایداری در برابر فشارها.

معاون دبیرکل جمعیت امل بحرین در ادامه اظهاراتش درباره علل تبدیل شدن انقلاب اسلامی به منبعی الهام‌بخش برای ملت‌های منطقه و جهان گفت که مردم در فطرت خود به حق، عدالت، آزادی و استقلال گرایش دارند و از استعمار، دست‌نشانده‌های آن، دروغ‌هایشان، فریبکاری‌ها و حیله‌گری‌های آن‌ها به ستوه آمده‌‌اند.

شیخ الصالح تأکید کرد که مردم، حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) را اسوه صدق، صبر و استقامت یافتند و جذب ایشان شدند بطوریکه به ایشان باور پیدا کردند و تحت تأثیر انقلاب و رهبری این انقلاب قرار گرفتند.

معاون دبیرکل جمعیت امل همچنین با اشاره به اثرگذاری انقلاب اسلامی ایران بر پیشبرد محور مقاومت در منطقه گفت که پیروزی انقلاب اسلامی در ایران و موضوع پایداری، مبارزه‌طلبی، تقابل و همچنین تکیه نکردن بر آرزوها چیزهایی هستند که اندیشه حکمرانی مطلوب بر آنها استوار است.

وی ادامه داد، از این رو ارتشی ۲۰ میلیونی (بسیج) بنیان نهاده شد و از همین جا، روحیه شهادت، جانفشانی، پایداری و مقاومت جان گرفت و حمایت از جنبش‌های آزادی‌خواه در جهان و کشورهای اسلامی بویژه برای ساخت این تفکر و رویکرد آغاز شد تا اینکه امروز تمام این موارد به آشکارترین دستاوردهای انقلاب اسلامی در جهان تبدیل شده است.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار