حیدرپور در گفت‌وگو با دفاع پرس:

پیشرفت‌های دفاعی ایران ادامه خواهد داشت/ خواب آشفته غرب تعبیر نمی‌شود

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: خواب آشفته غرب در مورد عقب‌گرد توان دفاعی جمهوری اسلامی هرگز تعبیر نخواهد شد، و ایران هر روز حرکتی رو به جلو در عرصه نظامی خواهد داشت.
کد خبر: ۴۵۱۱۶
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶ - 20April 2015

پیشرفت‌های دفاعی ایران ادامه خواهد داشت/ خواب آشفته غرب تعبیر نمی‌شود

عوض حیدرپور نماینده مردم اصفهان در گفتوگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، با اشاره به خواسته ابلهانه غرب مبنی بر اینکه "ایران باید پیشرفتهای دفاعی خود را متوقف کند"؛ و فرمایشات مقام معظم رهبری در این زمینه گفت: ایران قبل از انقلاب، با پول و سرمایه مردم ژاندارم منطقه بود، و با توان برتر دفاعی خود خواستههای غرب را در منطقه به اجرا میگذاشت؛ ولی با پیروزی انقلاب اسلامی این نقش کاملا تغییر کرده، و ایران به مقابله با آمریکای استعمارگر پرداخته است.

وی افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، موج بیداری اسلامی در منطقه پدیدار شده و منطقه یکپارچه علیه منافع غرب برخاسته است؛ اوج این ایستادگی را در جمهوری اسلامی مشاهده میکنیم؛ زیرا هر کجا استعمارگران قصد تهاجم داشته باشد ایران در برابر آنها می ایستد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی اظهار داشت: کشورهای غربی امروز به این نتیجه رسیدهاند، که نهتنها محدودیتهایی که علیه ایران داشتهاند ناکام بوده، بلکه در ایجاد توان نظامی ایران نقشی صددرصد داشته، و حتی کشورمان این نقش را در قالب کمکهای مستشاری به دیگر کشورهای منطقه نیز منتقل کردهاست.

حیدرپور بیان کرد: آمریکا با این دید که اگر ایران محدود شود، دیگر کشورهای منطقه نیز محدود خواهند شد پا به عرصه تحریم و زیادهگویی در محرومسازی دفاعی جمهوری اسلامی گذاشته است، اما در این راه هیچگاه موفق نخواهد شد؛ چراکه ایران از این توانایی برخوردار است که به هرگونه تهاجمی توان پاسخ دهد.

وی یاوهگویی غرب درباره مسائل دفاعی ایران را خوابی آشفته دانست و اظهار داشت: خواب آشفته غرب در مورد عقبگرد توان دفاعی جمهوری اسلامی هرگز تعبیر نخواهد شد؛ جمهوری اسلامی هر روز حرکتی رو به جلو خواهد داشت و با هرگونه تهاجم خارجی با صلابت و قدرت مبارزه خواهند کرد.

نماینده مردم اصفهان همچنین درباره ادعاهای کشورهای غربی مبنی بر دخالت در امور داخلی کشورهای منطقه گفت: آمریکا و کشورهای غربی هیچگونه دید و بصیرتی نسبت به اسلام ندارند؛ چراکه حیثیت و عزت و اعتبار ملی کشورها در اسلام به رسمیت شناخته شده، و به فرموده مقام معظم رهبری، جمهوری اسلامی از ظلم و مستکبران بیزاری میجوید؛ اما این به معنای دخالت در امور مملکتی کشورهای دیگر نیست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار