نماینده ولی فقیه در مازندران:

تیرهای غیب الهی انتقام خرابکاری در نطنز را گرفت/ دشمن روز بروز ضعیف‌تر می‌شود

آیت الله محمدی لائینی گفت: دشمنان به خیال خودشان در نطنز خرابکاری کردند و آسیب‌هایی زدند، اما خداوند با تیر‌های غیبی صنایع پیچیده بسیار مهم و استراتژیک اسرائیل و کارخانجات موشک سازی را هدف قرار داده است.
کد خبر: ۴۵۲۶۲۶
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲ - 23April 2021

تیرهای غیب الهی انتقام خرابکاری در نطنز را گرفت/ دشمن روز بروز ضعیف‌تر می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های مجازی نماز جمعه این هفته با تأکید بر تقوای الهی و توصیه به روزه اعضا و دل اظهار داشت: باید در ماه رمضان مواظب نیت‌ها، اعمال، رفتار جوارحی و جوانحی باشیم و واجبات را انجام بدهیم و باتقوا، حلال و پاک زندگی کنیم.

محمدی لائینی با اشاره به فرازی از خطبه امام علی (ع)، کتاب کریم، کتاب برتر، کتاب گویا، کتاب دارای اعجاز، کتاب دارای فرستنده حکیم و حمید و نفوذناپذیری را شش ویژگی قرآن کریم برشمرد.

امام جمعه ساری گفت: هر کس از تحریف قرآن حرف بزند سخن باطل گفته است و این یک نظریه صد در صد ضروری و مورد اتفاق و مسلم در بین مسلمانان است.

محمدی لائینی گفت: با خدا بودن کرامت است و در مقابل این کرامتها، قرآن، پیغمبر و دین سازگار با فطرت باید ایمان بیاوریم و شکرگزار باشیم که خدا جامعه شاکر را عذاب نمی‌دهد.

بیکاری ضد ارزش است

نماینده ولی فقیه در مازندران ماه مبارک رمضان را یکی از کرامت‌های خدا دانست و اظهار داشت: باید کریم باشیم و یکی از جلوه‌های کرامت توجه به فقرا، مستضعفان و ارحام بوده و بهترین صله رحم اذیت نکردن ارحام و بستگان است.

وی با تسلیت وفات حضرت خدیجه (س) گفت: حضرت خدیجه (س) اولین بانوی مسلمان است و سرمایه‌اش را صرف پیشرفت اسلام و رسیدگی به محرومان کرده است و این بانو مصداق خیرات است.

محمدی لائینی با اشاره به در پیش بودن هفته کار و کارگر و بیان اینکه پیغمبر بر دست دخترش فاطمه زهرا (س) و کارگر بوسه زد، ادامه داد: کارگران باید قدر خود را بدانند و مردم نیز قدر جامعه کارگر را بدانند. کار هر چه که باشد ارزش دارد و بیکاری ضد ارزش است.

حادثه طبس نشان داد دست غیبی بالای سر انقلاب است

محمدی لائینی با اشاره به شکست نظامی آمریکا در طبس در ۵ اردیبهشت ۵۹ گفت: این حادثه یک معجزه الهی بوده و نشان داد دست غیبی بالای سر ملت، انقلاب و مردم فداکار و وفادار است و طبق فرموده امام راحل برای حفاظت از این دست غیب باید خدمت خالصانه داشته باشیم.

امام جمعه ساری با اشاره اینکه مقام معظم رهبری حادثه طبس را اولین دخالت نظامی آمریکا به کشور در سال ۵۹ عنوان کرد، افزود: در طول ۴۲ سال جمهوری اسلامی ایران شاهد تجربه‌ها، کودتا‌ها و حمله‌های نظامی خنثی شده، هشت سال دفاع مقدس و دفاع از حرم و آشوب‌ها و فتنه‌های داخلی بوده است که با حمایت‌های الهی بر دشمن پیروز شدیم.

محمدی لائینی ضمن تبریک میلاد امام مجتبی (ع) بر توجه به فقرا و نیازمندان و کمک مومنانه تأکید کرد.

وی با گرامیداشت سالروز شهادت خلبان شهید علی اکبر شیرودی گفت: دلاوری‌ها و شجاعت‌های این شهید رقم زننده بخشی از پیروزی‌های دفاع مقدس است.

امام جمعه ساری با اشاره به انتخابات پیش‌رو و بیان اینکه عرصه انتخابات جای فامیل بازی نیست و باید اولویت به انتخاب شایستگان باشد، تصریح کرد: نعمت انتخابات و دخالت در سرنوشت بزرگترین نعمت بوده و شکر نعمت در درست انتخاب کردن است.

دشمن روز بروز ضعیف‌تر و آسیب‌پذیرتر می‌شود

محمدی لائینی با اشاره به شهادت سرداران سپاه اسلام حجازی و حق بین گفت: این دو سردار در جبهه مقاومت و دفاع از حرم تأثیر گذار بودند و با غیرتی که از خود نشان دادند اجازه ندادند به حریم ناموس شهر و ناموس نسبی دست درازی شود و باید راه این شهدا را ادامه بدهیم.

وی با بیان اینکه دشمن روز بروز ضعیف‌تر و آسیب‌پذیرتر شده است، گفت: آن‌ها به خیال خودشان در نطنز خرابکاری کردند و آسیب‌هایی زدند، اما خداوند تیر‌های غیبی را مامور کرده و صنایع پیچیده بسیار مهم و استراتژیک اسرائیل و کارخانجات موشک سازی را هدف قرار داده است و چنین ضربه‌هایی را به دشمن شاهد هستیم.

امام جمعه ساری در پایان با تأکید بر اینکه باید حرمت ماه مبارک را نگه داریم و به حریم ماه رمضان آسیب نزنیم، تصریح کرد: مسئولین نیز با مظاهر حرمت شکنی و روزه خواری علنی برخورد جدی داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار