رئیس کمیته امنیت کمیسیون سیاست خارجی مجلس:

طرح تحریمی کنگره درصدد شرطی کردن اقتصاد ایران است

عزیزی گفت: اعضای کنگره آمریکا با رونمایی از طرح تحریمی خود، درصدد القاء سیاست شرطی کردن اقتصاد ایران هستند تا از این طریق آسیب بزنند.
کد خبر: ۴۵۲۸۸۶
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷ - 25April 2021

طرح تحریمی کنگره درصدد شرطی کردن اقتصاد ایران است

به گزاش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «ابراهیم عزیزی» رئیس کمیته امنیت کمیسیون سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگویی اظهار داشت: این اقدام نشان می‌دهد دو حزب جمهوری‌خواه و دموکرات ایالات‌متحده در مقابله با ایران، ارزش‌های اسلامی و ملت‌های آزاده دارای اهداف و راهبرد‌های مشترک هستند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: البته می‌توان اذعان کرد جمهوری‌خواهان همانند دوران ریاست جمهوری ترامپ درصدد مقابله سخت مانند اعمال تحریم‌های شدید هستند، اما دموکرات‌ها از طریق مذاکرات به دنبال رسیدن به اهدافشان هستند که دو یک سیاست را دنبال می‌کنند.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها با رونمایی از طرح بسته بزرگ تحریمی می‌خواهند شرطی شدن اقتصاد را به کشورمان القاء کنند تا از این طریق به اقتصاد ایران آسیب بزنند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه امروزه شاهد هماهنگی میان جریان اروپایی و آمریکایی هستیم، افزود: این مهم در حالی است که این کشور‌ها باید بپذیرند جمهوری اسلامی ایران بر اساس راهبرد‌های مشخص شده رفتار می‌کند لذا باید دست از تهدید‌ها و اعمال محدودیت‌های جدید بردارند.

رئیس کمیته امنیت کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در این میان تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان باید دقت بیشتری به خرج دهند و بر اساس قانون مصوب مجلس شورای اسلامی رفتار کنند تا صدای ملت ایران به دنیا برسد

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار