حقیقت پور در گفتگو با دفاع پرس:

پیروز حقیقی جنگ یمن مردم مقاوم این کشور بودند

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: پیروز واقعی مردم مقاوم یمن هستند که بر پایه ایمان توانستند برای چندمین بار برتری خون بر شمشیر و مستضعفین بر مستکبرین را به نمایش بگذارند.
کد خبر: ۴۵۲۹۲
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۲ - 22April 2015

پیروز حقیقی جنگ یمن مردم مقاوم این کشور بودند

منصور حقیقت پور عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، درباره اعلام پیروزی آل سعود و آتش بس روز گذشته این رژیم در یمن گفت: آل سعود طی برنامهای سه روزه خواهان اشغال یمن بوده، و حالا در شرایطی اعلام آتش بس کرده که برای این رژیم قابل تصور نبوده چرا که به اهداف امپریالیستی خود در منطقه دست نیافته و با مقاومت مردم یمن روبرو شده است.

وی پیروز اصلی در کارزار یمن با آل سعود را مردم بیدفاع یمن دانست و تصریح کرد: پیروز واقعی مردم مقاوم یمن هستند که بر پایه ایمان توانستند برای چندمین بار برتری خون بر شمشیر و مستضعفین بر مستکبرین را به نمایش بگذارند و اثبات کنند که زراتخانههای عربستان و آمریکا توان تحمیل اراده خود را به مردم شریف یمن ندارند.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی در ارتباط با اقدام گروه دوستی پارلمانی اظهار داشت: مهمترین موضوعی که باید در دستور کار قرار بگیرد ارسال کالا و امکانات بشر دوستانه به یمن است چرا که مردم شریف این کشور نیازمند دارو و غذا هستند و باید به این مردم در ترمیم قوای جسمی و باز پرورش نیروی جسمانی و شهری کمک بهینهای انجام دهیم.

حقیقت پور کمک به گفتگوی یمنی_یمنی را در مراحل بعدی برای تعیین سرنوشت حکومتی این کشور برای بهبود اوضاع سیاسی و مدنی یمن را مهم دانست.

وی از انتقال بیماران یمنی در چند مرحله گذشته خبر داد و گفت: همانطور که در چندین نوبت مجروحین بمبارانهای آل سعود در یمن به ایران منتقل شدهاند در آخرین پرواز از یمن به سمت ایران نیز 52 نفر جهت مداوا به ایران آمدند و نیروهای هلال احمر این آمادگی را دارند که بیمارستان ایران در صنعا را برای درمان مجروحان فعال کنند و یا اینکه جانبازان آنها را به تهران منتقل کنند.

به گزارش دفاع پرس، عربستان بعد از چهار هفته بمباران  مناطق مسکونی وزیر ساخت های کشور همسایه خود یمن وکشته وزخمی کردن هزاران مسلمان این کشور پایان عملیات خود را اعلام نمود، تا این جنگ نیز دقیقا به همان شکل جنگ های گذشته رژیم صهیونیستی علیه مبارزان فلسطینی ولبنانی به پایان برسد و بار دیگر پیش بینیهای مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنهای(مدظله العالی) و سیدحسن نصر الله دبیر کل جنبش مقاومت اسلامی لبنان (حزب الله) لبنان در مورد مسایل منطقه محقق گردد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار