عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

درخواست سازمان‌های حقوق بشری برای رفع تحریم‌های کرونایی بیانگر شکست هژمونی آمریکاست

عباس‌زاده مشکینی گفت: درخواست سازمان‌های حقوق بشری برای رفع تحریم‌ها علیه کشورمان نشان‌دهنده شکست هژمونی آمریکا در دنیا است.
کد خبر: ۴۵۳۱۰۰
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲ - 26April 2021

درخواست سازمان‌های حقوق بشری برای رفع تحریم‌های کرونایی بیانگر شکست هژمونی آمریکاست

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «محمود عباس‌زاده‌ مشکینی» عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگویی در خصوص درخواست ۴۰ سازمان حقوق بشری برای رفع تحریم‌ها از سوی آمریکا به‌منظور مقابله ایران با کرونا اظهار داشت: جنایت ایالات متحده علیه ملت‌ها همواره از طرق مختلف انجام می‌شود و اعمال محدودیت‌ها و تحریم‌های ظالمانه یکی از این موارد است.

نماینده مردم مشکین‌شهر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: بدون شک می‌توان اذعان کرد درخواست سازمان‌های حقوق بشری برای رفع تحریم‌ها نشان دهنده شکست هژمونی آمریکا در دنیا بشمار می‌رود، زیرا درگذشته هیچ نهادی اقدام به مقابله با سیاست‌های کاخ سفید نمی‌کرد.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران همواره طی چهار دهه گذشته با اقدامات یک‌جانبه آمریکا مبارزه کرده است، ادامه داد: بر این اساس امروزه می‌بینیم کشورمان توانسته با وجود محدودیت‌ها به ساخت واکسن کرونا بپردازد که نشان از عزم و قدرت مردم ایران است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به عبارتی می‌توان گفت تحریم‌های آمریکا موجب شده در عرصه‌های مختلف به خودکفایی دست پیدا کنیم و این مهم در عرصه بهداشت و درمان نیز مشهود است.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار