استاندار مازندران:

ماهیت اشغالگرانه اسرائیل در حملات اخیر نمایان شد

حسین‌زادگان با محکوم کردن حملات رژیم اشغالگر قدس به فلسطین، این حملات را مصداق دیگری از بر حق بودن فلسطینیان و ماهیت اشغالگرانه اسرائیل غاصب دانست.
کد خبر: ۴۵۶۳۳۵
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۷ - 14May 2021

ماهیت اشغالگرانه اسرائیل در حملات اخیر نمایان شدبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «احمد حسین زادگان» استاندار مازندران با محکوم کردن حملات رژیم اشغالگر قدس به فلسطین، این حملات را مصداق دیگری از بر حق بودن فلسطینیان و ماهیت اشغالگرانه اسرائیل غاصب دانست.

وی اظهار داشت: اسرائیل این بار به تأسی از همان ماهیت سرکوب‌گرانه‌اش، قصد داشت تا در میدان دیپلماسی جهانی، خود را مظلوم نشان دهد، اما شاهدیم که این بار، اغلب مردم جهان و بسیاری از دولت‌ها، حملات سرکوبگرانه این رژیم غاصب را محکوم کرده‌اند.

استاندار مازندران با اشاره به درگیری‌های بین شهروندان عرب و اسرائیلی در شهر‌های این کشور غاصب یادآور شد: رژیم و دولتی که با ده‌ها ترفند و نیرنگ، خاک کشوری دیگر را غصب کرده، امروز حتی از اداره امور داخلی خود نیز عاجز مانده است.

حسین زادگان با اعلام انزجار از رفتار سبعانه رژیم غاصب صهیونیستی که منجر به شهادت تعداد زیادی مردم بیگناه و کودکان شده، ابراز امیدواری کرد تا هر چه زودتر، این نسل‌کشی‌ها و جنایت‌ها به پایان برسد و فلسطین اشغالی، رنگ آرامش و صلح به خود ببیند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار