پیام تسلیت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به مناسبت سالروز 14 خرداد و قیام 15 خرداد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به مناسبت سالروز ارتحال امام‌خمینی(ره) و قیام 15 خرداد پیامی منتشر کرد.
کد خبر: ۴۶۰۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۱ - 04June 2021

پیام نسلیت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به مناسبت سالروز 14 خرداد و قیام 15 خردادبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «محمد جوروند» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به مناسبت سالروز ارتحال امام‌خمینی(ره) و قیام 15 خرداد پیامی منتشر کرد.

در متن این پیام آمده است:

۱۴ خردادماه روز فراموش‌نشدنی در خاطره ملت بزرگ ایران است، روز فراق سر قافله جنبش بیداری اسلامی و بنیان‌گذار شکوهمندترین انقلاب اسلامی. در چنین روزی نه‌تنها مردم ایران بلکه آحاد ملت‌های آزاده جهان رخت عزا به تن کردند.

امام خمینی (ره) با بینش وسیع خود، منادی اسلام زنده و پویا در اندیشه و عمل بوده و پیروزی انقلاب اسلامی ماحصل سال ها تلاش فکری و جهادی ایشان در عرصه احیای دین و اصلاح جامعه است، انقلابی که از نظر عمق و گستردگی و آثار با هیچ کدام از نهضت های صدساله اخیر قابل مقایسه نیست.

15 خرداد بدون شک نقطه عطف تاریخ ایران و روزی است که ملت ایران با نام خدا، اسلام و قرآن، قیام نموده، پشت سر مرجع تقلیدی بزرگ، مبارزات خود را آغاز کرد و الگویی کامل از مبارزه به تمامی آزادی خواهان جهان ارائه کرد.

سالگرد بزرگداشت رحلت جانگداز حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهادت یاران ایشان در فاجعه قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ را به تمام مردم شهید پرور و انقلابی و تمام عاشقان حضرتش تسلیت و تعزیت عرض نموده و انشاالله با پاسداری از آرمان های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی و ادامه دادن راه شهدای انقلاب، تحت لوای فرامین مقام معظم رهبری (حفظه الله)، در جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و سرافرازی و سربلندی ایران عزیز اسلامی، بیش از پیش تلاش کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها