عضو مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس:

برنامه‌های تبلیغاتی صدا و سیما بر حضور مردم پای صندوق‌های رای تأثیرگذار است

یزدیخواه گفت: برنامه‌های تبلیغاتی در فضای مجازی و رسانه ملی می‌توانند بر حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای تأثیر داشته باشد.
کد خبر: ۴۶۰۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۸ - 07June 2021

برنامه‌های تبلیغاتی صدا و سیما بر حضور مردم پای صندوق‌های رای تاثیرگذار است

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «سید علی یزدیخواه» عضو مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس در گفت‌وگویی با اشاره به اینکه برنامه‌های تبلیغاتی در فضای مجازی و رسانه ملی می‌توانند بر حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای تأثیر داشته باشند، اظهار داشت: ضریب نفوذ برنامه‌های صدا و سیما در ایام نوروز بالای ۶۰ الی ۷۰ درصد رسیده است و چنین موضوعی نشان می‌دهد که رسانه ملی جایگاه مناسبی در میان مردم دارد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و پردیس در مجلس افزود: فضای مجازی هم با توجه به اینکه در کشور فراگیر بوده؛ بالاخره ضریب نفوذ زیادی دارد که باید در این فضا با ارائه محتوا‌های تبلیغاتی و امثالهم همگان را به حضور در پای صندوق‌های رای ترغیب کرد.

وی اظهار کرد: البته هر چه که به روز رای گیری نزدیک شویم، شور و اشتیاق مردم در تعیین سرنوشت خود بیشتر می‌شود، در حال حاضر براساس آمار‌ها و مرکز افکارسنجی سازمان صدا و سیما مشارکت ۵۰ درصدی است که قطعا با مناظره‌ها و سخنرانی کاندیدا‌ها برای پیشرفت و توسعه کشور ضریب مشارکت به ۷۰ درصد خواهد رسید.

یزدیخواه بیان کرد: قطعا؛ برنامه‌های تبلیغی صدا و سیما و فضای مجازی تاثیر خاصی بر ترغیب مردم برای حضور در پای صندوق‌های رای دارند؛ ضمنا کمیسیون فرهنگی مجلس هم این آمادگی را دارد تا در جهت مشارکت بیشتر مردم در انتخابات به صدا و سیما کمک کند.

یزدیخواه تاکید کرد: ناگفته نماند که مردم کشورمان همیشه در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی نظیر انتخابات ها، راهپیمایی‌ها و ... حضور داشتند و در انتخابات هم هیچگاه سنگر دفاع از نظام را خالی نکردند.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها