پیام تبریک حسین دهقان به حجت‌الاسلام رئیسی؛

ملت ایران با حضور پرشور در انتخابات حماسه‌ای ماندگار خلق کرد

داوطلب انتخابات ریاست‌جمهوری در پیامی خطاب به حجت‌الاسلام رئیسی اعلام کرد که مردم ایران علی‌رغم تلاش دشمنان و بدخواهان با حضور پرشور در انتخابات، حماسه‌ای ماندگار خلق کرد.
کد خبر: ۴۶۲۹۴۲
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۷ - 19June 2021

ملت ایران با حضور پرشور در انتخابات حماسه‌ای ماندگار خلق کردبه گزارش دفاعی و امنیتی دفاع‌پرس، سردار حسین دهقان مشاور رهبر معظم انقلاب در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی خطاب به حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور منتخب ملت ایران، پیروزی وی را تبریک گفت.

متن پیام حسین دهقان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت آیت الله سیدابراهیم رئیسی

رئیس‌جمهور منتخب ملت عزیز ایران

با سلام و تحیت

ملت بزرگ ایران در پاسخ به ندای رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و علی‌رغم تلاش دشمنان و بدخواهان، دیروز حماسه‌ای ماندگار خلق کرد و وفاداری و پای‌بندی خود به آرمان‌های امام راحل عظیم‌الشأن (ره) و میراث‌داری خون شهیدان عزیز را با حضور پرشور و نشاط در پای صندوق‌های رأی و انتخاب حضرتعالی به اثبات رساند.

این انتخاب و پیروزی را به پیشگاه حضرت حجت (عج)، رهبری عزیز، ملت بزرگ ایران، تمامی دوست‌داران انقلاب اسلامی و حضرتعالی صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده، موفقیت و سرافرازی برای شما و همه ایرانیان در سراسر جهان را از درگاه حضرت احدیت خواستارم.

برادر شما

حسین دهقان

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار