معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

۳۸ مجموعه ورزشی کارگری تا پایان دولت به بهره‌برداری می‌رسد

صادقی‌فر گفت: به واسطه ماده ۵۶ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، ۳۸ مجموعه ورزشی کارگری تا پایان دولت توسط وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و با همکاری بانک‌های رفاه کارگران و توسعه تعاون به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۴۶۳۳۳۴
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴ - 22June 2021

۳۸ مجموعه ورزشی کارگری تا پایان دولت به بهره برداری می‌رسد

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «ابراهیم صادقی‌فر» معاون فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه مراسم افتتاح و بازسازی مجموعه ورزشی کارگران شهید معتمدی اظهار داشت: این مجموعه، الگوی بسیار خوبی برای کارگران و کسانی است که در این منطقه سکونت دارند.  

وی تصریح کرد: به دنبال بازدیدی که وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گذشته از این مجموعه داشتند و تأکیدات ایشان مبنی بر بازسازی مجموعه، در تعطیلی ناشی از کرونا موفق شدیم کار بازسازی را به نحو مطلوب پیگیری کنیم.   

معاون فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: بازسازی زمین چمن مصنوعی این مجموعه در اولویت کار قرار داشت و در حال حاضر آمادگی دارد تا لیگ‌های برتر و حتی مسابقات بین‌المللی را میزبانی کند.  

وی ادامه داد: مجموعه سالن کشتی و وزنه‌برداری نیز از استاندارد‌های بسیار بالایی برخوردار هستند، استخر مجموعه هم دارای بهترین امکانات در سطح کشوراست.  

صادقی فر بیان کرد: پس از شیوع بیماری کرونا و در این فرصت یک سال و نیم، بسیاری از مجموعه‌های ورزشی تحت پوشش، مرمت و بازسازی شدند تا بیش از پیش در اختیار جامعه کارگری و بازنشستگان کشور قرار گیرند.  

صادقی فر افزود: به واسطه ماده ۵۶ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، ۳۸ مجموعه ورزشی کارگری تا پایان دولت توسط وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و با همکاری بانک‌های رفاه کارگران و توسعه تعاون به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها