حقوق بشر، کلیدواژه جنایات آمریکا/ دفاع‌پرس گزارش می‌دهد؛

«هفته حقوق بشر آمریکایی» ننگی ابدی بر پیشانی آمریکاست

نامگذاری «هفته حقوق بشر آمریکایی» هوشمندانه‌ترین اقدام رهبر معظم انقلاب اسلامی برای یادآوری جنایت‌ها و اقدامات ضد انسانی آمریکا به مردم جهان و ایران است.
کد خبر: ۴۶۳۸۰۱
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۳ - 26June 2021

«هفته حقوق بشر آمریکایی» ننگی ابدی بر پیشانی آمریکاست/ مسئولان از وادادگی مقابل آمریکا اجتناب کنندگروه بین‌الملل دفاع‌پرس: شاید بتوان گفت نامگذاری یک هفته در تیرماه هر سال به‌عنوان «هفته حقوق بشر آمریکایی» یکی از هوشمندانه‌ترین و بهترین اقدامات رهبر معظم انقلاب اسلامی برای یادآوری و تبلیغ جنایت‌ها و اقدامات ضد انسانی آمریکا به مردم جهان خصوصا مردم کشورهایی بود که تیغ تیز تجاوزگری‌های آمریکا تن آنها را زخمی کرده است.

اقدام استراتژیک معظم‌له در اعلام این هفته با گذشت سال‌ها از این نامگذاری امروز به نماد هوشیاری و آگاهی بخشی ملت‌های جهان بخصوص ملت‌های ستمدیده تبدیل شده تا گذر روزگار خاطرات تجاوزها و جنایت‌های این کشور استعارگر را از اذهان مردم آنها مخصوصا نسل جوان پاک نکند. زیرا در جهان امروز و با بمباران رسانه‌ای و فعالیت‌های فراوان رسانه های غربی به راحتی می‌توانند حقیقت ماجرا را وارونه جلوه بدهند.

برای بیشتر روشن کردن علت نامگذاری این هفته به نام «هفته حقوق بشر آمریکایی» از سوی مقام معظم رهبری همین بس که بدانیم کشور آمریکا در کنار جنایت‌های ریز و درشتی که در سال‌های اخیر در حق ملت بزرگ و شریف ایران اسلامی انجام داده در یک فاصله زمانی بسیار کم پنج جنایت بزرگ و باورنکردنی در حق ملت ایران انجام داده که باید و لازم است تا نه تنها نسل‌های فعلی با آن آشنا باشند بلکه نسل‌های آینده نیز باید در جریان آنها قرار بگیرند تا با چهره حقیقی آمریکایی که توسط رسانه‌های مزدور خود بزک شده آشنا شوند.

مردم ایران و در مقیاسی بزرگ تر مردم جهان باید بدانند که آمریکایی که امروز داعیه دار حقوق بشر در جهان است در کارنامه خود، ترور نافرجام مقام معظم رهبری، شهادت آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران با وفای او، شهادت آیت الله محمد صدوقی، بمباران سردشت و هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری در خلیج فارس را به ثبت رسانده است.

جنایت‌هایی که آمریکا در حق ملت و مردم بزرگ ایران انجام داده است آنقدر وحشتناک و سنگین بود که نه تنها با گذر زمان و سپری شدن روزگاران طولانی به دست فراموشی سپرده نشده است بلکه اگر بخواهیم واقع بینانه به آنها بنگریم متوجه می‌شویم که زخم‌های ناشی از آنها همچنان التیام نیافته است. با توجه به این مهم بر همه مردم، مسئولین و جوانان لازم و ضروری است که با تبلیغ و اطلاع رسانی مداوم این جنایات و سایر اقدامات خصمانه و دشمنانه آمریکا بر علیه مردم ایران مانع از فراموشی آنها در گذر زمان شوند.

همانگونه که رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) فرموده اند؛ دنیایی که چشم بر این جنایت‌های وقیحانه می‌بندند، نمی‌تواند ادعا کند که طرفدار حقوق بشر است و نمی‌تواند امیدوار باشد که خواهد توانست با تروریسم رو به رشد در دنیا مقابله کند، اینها خود مشوق تروریسم‌اند.

با توجه به مسائل گفته شده و مواردی که پیرامون جنایت‌های آمریکای جهان خوار به آنها اشاره شده است بر همه مردم و مسئولین واجب است که تهیه و تولید برنامه‌های مختلف و انجام و برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری یاد و خاطره شهدایی که در جریان این جنایت‌های آمریکا به شهادت رسیدند را زنده نگهداشته و تک تک این اقدامات هولناک ضدبشری را بیش از پیش در حافظه تاریخی بشریت ثبت و ضبط کنند تا نسل‌های آینده فریب چهره بزک کرده این تروریسم دولتی را که توسط رسانه‌های مزدور غربی آراسته شده است را نخورند و در دام برنامه‌ها و نقشه‌های شوم آنها گرفتار نشوند.

بر این اساس، با گذشت چهار دهه از جنایات آمریکا که در بالا به آنها اشاره شد باید به این مهم توجه کنیم که این کشور جنایتکار همچنان اقدامات خصمانه خود بر علیه مردم ایران را رها نکرده و در تمامی مقاطع تاریخی و بزنگاه‌های حساس ازجمله انتخابات و رویدادهای مهم و سرنوشت ساز دیگر تا آنجایی که بتواند به انقلاب اسلامی ایران ضربه وارد می‌کند.

نکته جالب اینکه متاسفانه برخی از مقامات و مسئولان در دولت‌های ادوار گذشته هستند که هیچگاه از این جنایت‌هایی که آمریکا در حق مردم شهیدپرور و انقلاب ایران انجام داده درس نمی‌گیرند و با وجود تمامی بدعهدی‌هایی که از آمریکا می‌بینند باز هم همچنان طرفدار مذاکره با این کشور خبیث هستند و از همه غمبارتر آنکه توصیه‌ها و رهنمودهای دلسوزانه دوستداران انقلاب به ویژه مقام معظم رهبری مبنی بر هوشیار بودن و عدم مذاکره با این کشور غارتگر را گوش نمی‌دهند و از هر فرصتی برای دیدار و گفت‌وگو استفاده می‌کنند.

در انتها اما باید به این مهم اشاره شود که مردم همیشه آگاه و بیدار کشورمان، به خوبی دوست و دشمن خود را می‌شناسند و به خوبی از وظایف خود در برابر آنها آگاهند؛ امید آن است که برخی از مسئولان نیز از این اندیشه و بصیرت بالای مردم درس بگیرند و از وادادگی مقابل آمریکای جهان خوار اجتناب کنند.

انتهای پیام/ 134

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار