شهید خسرو رحمتی: هیچ چیز بهتر از تقوا نیست

شهید خسرو رحمتی در وصیت‌نامه خود آورده است: تقوا داشته باشید که هیچ چیز بهتر از تقوا در این دنیای فانی نیست.
کد خبر: ۴۶۳۸۴۸
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱ - 26June 2021

شهید خسرو رحمتی: هیچ چیز بهتر از تقوا نیست

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

وصیت‌نامه شهید خسرو رحمتی

«بسم الله الرحمن الرحیم

سلام و درود بر مردم غیور و شهیدپرور ایران و سلام بر امام عزیز که چراغ راه ملت ما شد و سلام بر خانواده عزیزم.

پدر گرامی و عزیزم من به خاطر اسلام و فرمان و گفتار رهبرم و به خاطر خاک وطنم چشم بر آرزو‌های جوانی خودم پوشیدم و لباس رزم بر تن کردم و خود را به جبهه رساندم تا در کنار همرزمانم به دفاع از مرز وطنم بپردازم.

امید دارم خداوند از من راضی باشد و خوشا به حال کسانی که در این دنیا خداوند از دستشان راضی است و در آخرت با پیامبر عالی‌مقام حضرت محمد (ص) محشور می‌شوند و در کنار او بر زندگی خویش ادامه می‌دهند.‌ای پدرم صبور و با استقامت باش همانطور که امام حسین (ع) بر جوان قهرمان خود صبر کرد. در همه جا به یاد خدا باشید و مرا حلال کنید و از تقصیر‌های من بگذرید. دخترم زهرا را خوب تربیت کنید. تقوا داشته باشید که هیچ چیز بهتر از تقوا در این دنیای فانی نیست.

همسر عزیزم مرا ببخش؛‌ای همسر خوب و با تقوایم همیشه با خدای خود نجوا کنید و نماز را در اول وقت بخوانید؛ قسم به خدا اگر شهید شدم در دنیای دیگر منتظرت هستم.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار