شهید حمزه على ابوالفتحى: دفاع از وطن و ناموس وظیفه هر جوان ایرانی است

شهید حمزه على ابوالفتحى در وصیت‌نامه خود آورده است: دفاع از وطن و ناموس وظیفه هر ایرانی بوده و من هم به‌عنوان جوان ایرانی با غیرت به جبهه آمدم تا به وظیفه بزرگ خود عمل کنم.
کد خبر: ۴۶۳۹۷۳
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۶ - 27June 2021

شهید حمزه‌ على ابوالفتحى: دفاع از وطن و ناموس وظیفه هر جوان ایرانی است

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

وصیت‌نامه شهید حمزه على ابوالفتحى

«بسم الله الرحمن الرحیم

سلام و درود بر رهبر کبیر انقلاب و سلام و درود بر شهدا از صدر اسلام تاکنون و سلام بر خانواده شهدا و جانبازان که با گذشت و جانفشانی خود کار بزرگی برای انقلاب و کشور کرده‌اند.

سلام بر پدر بزرگوارم؛ گمان نکنید که دورى از شما و دیگر افراد خانواده مرا از وظیفه‌هایى که به عهده داشته‌ام غافل کرده بلکه من در زیر سایه پدری، چون شما تربیت شدم و هرگز آن چهره نورانى و سخنان مهرانگیز شما را فراموش نمی‌کنم که همه آن سخنان سعادت دو جهان را برایم داشت، اما پدر جان خوب می‌دانی دفاع از وطن و ناموس وظیفه هر ایرانی بوده و من هم به‌عنوان جوان ایرانی با غیرت به جبهه آمدم تا به این وظیفه بزرگ خود عمل کنم که هم خدا و هم شما از من راضی باشید.

مادرم من شما و آن همه مهر و محبت شما را از یاد نخواهم برد و دلتنگ شما هست و دست شما و پدرم را از راه دور می‌بوسم. حلالم کنید و برایم دعا کنید.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار