شهید خدایار احمدوند: شهدا و راه شهدا را از یاد نبرید

شهید خدایار احمدوند در وصیت‌نامه خود آورده است: شهدا و راه شهدا را از یاد نبرید و گاهی اوقات وصیت‌نامه شهدا را بخوانید که حقیقت را به شما یادآوری می‌کند.
کد خبر: ۴۶۴۱۵۶
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۹ - 28June 2021

شهید خدایار احمدوند: شهدا و راه شهدا را از یاد نبرید

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

وصیت‌نامه شهید خدایار احمدوند

«بسم الله الر حمن الر حیم

به نام الله پاسدار خون شهیدان و به نام رب مستضعفان.

سلام‌ ای مادر خوب و مهربانم، سلام مرا از راه دور و از جبهه و دیار خون و آتش پذیرا باش

مادر جان من اکنون پاسدار انقلابم و برای انجام وظیفه و دفاع از دین به اینجا آمده‌ام.

مادر جان دوری تو رنج عظیمی برای من است، زیرا من نتوانستم ذره‌ای از مه رو محبت تو را جبران کنم، من نمی‌توانم هرگز محبت تو را فراموش کنم، اما ان دنیا شفیع شما خواهم شد. حلالم کن و مرا ببخش.

پدرم و خواهران و برادرانم به شما سلام می‌رسانم و سلامتی شما را از درگاه خداوند متعال خواهانم. شاید این آخرین نامه‌ای است که برای شما می‌نویسم. مرا حلال کنید و از دیگران برای من حلالیت بطلبید. شهدا و راه شهدا را از یاد نبرید و گاهی اوقات وصیت‌نامه شهدا را بخوانید که خدا و حق و حقیقت را به شما یادآوری می‌کند.

اگر من به دیگر شهیدان راه اسلام پیوستم هرگز غم به خود راه ندهید و ناله نکنید و از روی افسوس به سینه نزنید و بر سر مزارم اشک غم مریزید.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار