حقوق بشر، کلیدواژه جنایات آمریکا/ مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس هرمزگان:

آیین گرامیداشت شهدای 12 تیر در خلیج فارس برگزار می‌شود

سرتیپ دوم پاسدار «میرزایی» از برگزاری ویژه‌برنامه گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هواپیمایی ایران ایر در استان هرمزگان خبر داد.
کد خبر: ۴۶۴۲۴۹
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹ - 28June 2021

سرتیپ دوم پاسدار «حبیب‌الله میرزایی» ‌مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس هرمزگان در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس در هرمزگان، اظهار داشت: حادثه پرواز 655 ایران ایر در تاریخ 12 تیر سال 67 جنایتی بود که باید هر سال مسائل مربوط به آن حادثه در ذهن جهانیان تداعی شود.

میرزایی افزود: هویت این اقدام جنایی آمریکا در اذهان مردم ایران ماندگار است و آیین گرامیداشت شهدای 12 تیر هر ساله برگ جدیدی از حقوق بشری آمریکایی را افشا می کند.

وی ادامه داد: هر ساله در سطح استان هرمزگان یادواره شهدای حادثه هواپیمایی پرواز 655 برگزار می‌شود و امسال نیز با قوت بیشتر و با همکاری دستگاه های اجرایی و ارگان‌های نظامی برگزار خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان هرمزگان همچنین از برگزاری میزگرد رسانه ای با حضور برخی از چهره‌های سیاسی و انقلابی در استان هرمزگان خبر داد و گفت: این میزگرد با هدف بازخوانی ابعاد مختلف حقوقی این اقدام بی‌شرمانه آمریکایی ها در خلیج فارس به میزبانی شبکه اطلاع‌رسانی هرمز و همکاری رسانه‌های برخط استان هرمزگان برگزار می شود.

میرزایی همچنین از برگزاری چندین نشست تعاملی در رابطه با این موضوع خبر داد و خاطرنشان کرد: آیین گرامیداشت شهدای 12 تیر با اتحاد و تعامل بیشتر به شکلی مطلوب و قوی‌تر از گذشته برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار