شهید روح‌الله سیف: حرکت در خط ولایت جلوی همه اشتباهات را می‌گیرد

شهید روح‌الله سیف در وصیت‌نامه خود آورده است: برای دوری از اشتباه در جامعه باید در خط ولایت حرکت کرد و دور بقیه مکتب‌ها و روش‌ها را خط کشید و بدانید که اسلام با ولایت معنا دارد و جدایی این دو محال است.
کد خبر: ۴۶۴۵۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۷ - 30June 2021

شهید روح الله سیف: حرکت در خط ولایت جلوی همه اشتباهات را می‌گیرد

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

وصیت‌نامه شهید روح‌الله سیف

«بسم الله الرحمن الرحیم

سلام و صلوات به یگانه منجى عالم بشریت، مهدى موعود (عج) و با سلام و عرض ارادت خدمت نایب بر حقش امام خمینى و امت شهیدپرور ایران که با ایثار و از خودگذشتگى توانستند پس سال‌ها به نداى حسین‌گونه امام لبیک گویند و دین پیامبر را یارى نمایند.

دیدگاه‌ها در مورد شهادت مختلف است و عده‌اى خیال مى‌کنند این جور موت براى انسان زجرآور است و یا بعضی‌ها چنان می‌پندارند که شهادت معنا ندارد در جواب چنین کسانى باید چنین اذعان داشت که این مقام همان مقامى است که مولا على (ع) هنگامى که پیامبر اکرم به على (ع) بشارت آن را می‌دهد حال على را در آن موقع سؤال می‌کند و مولا (ع) در جواب حضرت مى‌فرمایند که در آن لحظه جاى هیچگونه صبرى نیست بلکه جاى شکرگزارى است.

عزیزان مسلمانان باید به این نکته خوب توجه داشته باشند که در انتخاب هدف دچار اشتباه نشوند و برای دوری از اشتباه باید در خط ولایت حرکت کرد و دور بقیه مکتب‌ها و روش‌ها را خط کشید. اسلام با ولایت معنا دارد و جدایی این دو محال است.

مادر و پدر عزیزم نمى‌دانم چه چیزى بگویم که حقتان را ادا کرده باشم. بخاطر زحماتى که برایم کشیده‌اید تشکر می‌کنم؛ بعد از شهادتم سرافراز قدم بردارید و همچون زینب کبری صابر باشید و اگر نامردمانى طعنه زدند به آن‌ها بگویید پسرم عاشق خدا و شهادت و خود را در میان خون و خمپاره انداخت تا دین پیامبر بی‌یاور نماند.

بارالها از تو تشکر مى‌کنم که مرا در موقعیتى از زمان قرار دادى که رهبرم خمینى بود و من حسینى تربیت شدم و این توفیق را دادى تا خون خود را به راه رهبرم هدیه دهم.

امت حزب الله بدانید که امت نمونه هستیم و خداوند شما را براى این کار برگزیده است و اگر در این مسیر مصیبتى وارد می‌شود بدانید آزمایش الهى در کار است و هرگز رهبر خویش را تنها نگذارید و قدر این نعمت الهى را بدانید؛ و بدانید که مسئولیتمان سنگین است.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار