حقوق بشر، کلیدواژه جنایات آمریکا/ معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور:

سازمان‌های بین‌المللی توانایی دفاع از حقوق ملت‌های مستضعف در برابر آمریکا را ندارند

سردار سلیمانی گفت: ارتزاق سازمان‌های بین‌المللی از طریق آمریکا و استکبار جهانی است؛ بنابراین نمی‌توانند در برابر آمریکا از حقوق ملت‌های مستضعف دفاع کنند.
کد خبر: ۴۶۵۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۴ - 03July 2021

به گزارش دفاع‌پرس از هرمزگان، سردار «یعقوب سلیمانی» معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در ویژه‌برنامه پرواز آسمانی که به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هواپیمای ایرباس در بندرعباس برگزار شد، اظهار داشت: بیش از ۴۰ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران گذشته می‌گذرد، اما استکبار جهانی هنوز دست از دشمنی کردن با ملت ایران برنداشته است؛ دشمنان در سال‌های اخیر تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا ملت ایران ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی خود را نبینند، اما امروز شاهد بالندگی انقلاب در ۴۳ سالگی هستیم.

وی افزود: آمریکایی‌ها مسائل مربوط به دموکراسی و حقوق بشر را از بدو پیروزی انقلاب اسلامی مطرح می‌کنند که شعاری بیش نیست؛ چرا که خودشان از ناقضان اصلی حقوق بشر هستند.

سلیمانی بیان کرد: تحریم‌های ظالمانه‌ای که علیه ملت ایران وضع شده است، جنگ هشت ساله‌ای که علیه ما راه انداختند و بعد‌ از سال ۶۵ وارد رویارویی مستقیم با ما شدند، ترور مقام معظم رهبری و آیت‌الله صدوقی، انفجار در دفتر حزب جمهوری اسلامی و به شهادت رساندن شهید بهشتی و انهدام هواپیمای مسافربری ایران به هیچ عنوان با ادعای دموکراسی و حقوق بشر سازگاری ندارد.

معاون فرهنگی بنیاد شهید کشور ادامه داد: بمباران شیمیایی شهر سردشت با حمایت آمریکا انجام شد و ۶۸ هزار جانباز شیمیایی و قریب به هزار نفر شهید بر جای گذاشت و همچنین در حمله به هواپیمای مسافربری بندرعباس هم که مستقیماً توسط آمریکایی‌ها انجام شد، ۲۹۰ نفر شهید شدند که ۶۶ نفر آن‌ها کودک بودند.

سلیمانی تاکید کرد: داعش زاییده خود آمریکایی‌ها بود و سردار سلیمانی که بعد از شهادتش، مکتبش فراگیر‌تر شد برای مبارزه با کسانی رفت که کودکان را جلوی پدر و مادرشان می‌پختند و پدر و مادر را مجبور می‌کردند که از گوشت فرزندانشان بخورند.

وی خاطرنشان کرد: سازمان‌های بین‌المللی، فقط دنبال منافع خودشان هستند؛ ارتزاق سازمان‌های بین‌المللی از جبهه استکبار و آمریکاست؛ پس طبیعی است که نتواند در برابر آمریکا از ملت‌های مظلوم و مستضعف دفاع کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار