رئیس بنیاد شهید:

تجهیزات مرکز ارتز و پروتز بنیاد شهید باید به‌روز رسانی شود

احدی در بازدید از مرکز ارتز و پروتز متد، بر به‌ روز رسانی فرایند تولید و تجهیزات این مرکز برای ارتقای خدمات رسانی به ایثارگران تاکید کرد.
کد خبر: ۴۶۶۰۲۱
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۰ - 09July 2021

تجهیزات مرکز ارتز و پروتز بنیاد شهید باید به‌روز رسانی شودبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سعید اوحدی رئیس بنیاد شهید با اشاره به فعالیت‌های مرکز ارتز و پروتز متد، اظهار داشت: فرآیندهای تولید تجهیزات و استانداردهای آن و زنجیره‌های تولید باید همواره به روز رسانی شود و با تجهیزات فرسوده امکان خدمات‌رسانی مناسب وجود ندارد. ارتقا و افزایش کیفیت و کمیت مستلزم ارتباط با دانشگاه‌ها، مراکز علمی و حوزه‌های مهندسی صنایع است.

وی افزود: در این مرکز باید کارگروه مشورتی متشکل از یک گروه بازرسی مورد اعتماد جهت بازدید از مراکز و تجهیزات سراسر کشور و همچنین برآورد نیاز مالی تشکیل شود تا ظرف مدت کوتاهی گزارش کاملی تهیه شده و بنیاد شهید در این راستا نسبت به تأمین اعتبار مورد نیاز اقدام خواهد کرد. مسئولان بنیاد شهید تا آخرین لحظات مسئولیت همه توان خود را در جهت خدمت‌رسانی به کار خواهند گرفت.

اوحدی در این بازدید با جانبازان حاضر در این مرکز به صورت چهره به چهره دیدار و گفت‌وگو کرد و در جریان مسائل و نظرات آنها قرار گرفت.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار