شهید حسن گلپایگانى: دفاع از نهضت امام حسین (ع) ما را به جبهه‌ها کشاند

شهید حسن گلپایگانى در وصیت‌نامه خود آورده است: نهضت امام حسین (ع) ما را به اینجا آورده باید با عمل خود نشان دهیم حسین جان اگر آن روز در کربلا کنار تو نبودیم الان آمده‌ایم تا از نهضت تو با عمل خود یاری برسانیم.
کد خبر: ۴۶۶۷۴۲
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰ - 14July 2021

شهید حسن گلپایگانى: دفاع از نهضت حسین ما را به جبهه‌ها کشاند

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

وصیت‌نامه شهید حسن گلپایگانى

«بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام به رهبر کبیر انقلاب و درود فراوان بر شهیدان که با خون مطهر خود درخت اسلام را آبیارى کردند.

پدر و مادر عزیزم سلام؛ سلام بر شما که با زحمت‌های زیادى مرا بزرگ کردید، سلام بر برادران عزیزم که بعد از مرگ من مسئولیت آن‌ها بیشتر مى‌شود. سلام بر خواهران عزیزم.

پدر و مادر عزیزم می‌دانم آنطور که باید وظیفه‌ام را نسبت به شما ادا نکردم ولى آن مهربانى و عطوفت شما باعث می‌شود که مرا حلال کنید.

پدر جان و مادر عزیزم ناراحت نباشید خواهى نخواهى یک روز خواهیم رفت چه الان چه چند سال دیگر مرگ در راه خدا اگر مورد رضاى خودش باشد خیلى لذت دارد.

نهضت حسین ما را به اینجا آورده باید با عمل خود نشان دهیم که حسین جان اگر آن روز در کربلا کنار تو نبودیم الان آمده‌ایم تا از نهضت تو با عمل خود یاری برسانیم.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار