رئیس پلیس پایتخت:

امروز گروه‌های سازمان‌یافته به دنبال از بین بردن امنیت عمومی و اخلاقی هستند

سردار رحیمی با تاکید بر حضور قدرتمند نیروی انتظامی در عرصه برقراری امنیت عمومی و اخلاقی، گفت: امروز گروه‌های سازمان‌یافته به دنبال از بین بردن امنیت عمومی و اخلاقی هستند و هجمه‌هایی در فضای مجازی علیه ما ایجاد می‌کنند.
کد خبر: ۴۶۷۱۸۷
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳ - 17July 2021

امروز گروه‌های سازمان‌یافته به دنبال از بین بردن امنیت عمومی و اخلاقی هستندبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین رحیمی» رئیس پلیس پایتخت در همایش تجلیل از فعالان عرصه عفاف و حجاب که صبح امروز (شنبه) در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد، با اشاره به اینکه نیروی انتظامی دستگاهی است که وظیفه برقراری امنیت در سطح کشور را برعهده دارد، اظهار داشت: یکی از اساسی‌ترین وظایفی که قانون برای آن مشخص شده پاسداشت ارزش‌های اسلامی است.

وی با بیان اینکه وظیفه نیروی انتظامی اجرای قوانین در سطوح مختلف است، گفت: کشوری می‌تواند در منطقه از اقتدار خود دفاع کند که بتواند امنیت داخلی خود را برقرار کند.

سردار رحیمی افزود: همانطور که نیروی انتظامی در سال‌های اخیر با اقتدار  توانسته با مفسدین اقتصادی برخورد کند در حوزه برقراری امنیت عمومی و اخلاقی هم با قدرت وارد شده است.

رئیس پلیس پایتخت ادامه داد: امروز گروهی سازمان‌یافته به دنبال آن هستند که امنیت عمومی و اخلاقی جامعه را از بین ببرند؛ ولی ما هراسی از هجمه‌هایی که دشمنان در فضای مجازی علیه ما ایجاد می‌کنند، نداریم.

سردار رحیمی خاطرنشان کرد: امروز ۹۰ درصد از اقدامات پلیس ایجابی است و تنها ۱۰ درصد اقدامات سلبی است.

وی با بیان اینکه وظیفه ناجا ارائه قوانین در تمامی حوزه‌هاست، گفت: در حوزه امنیت اخلاقی برخوردهای ارشادی، دوستانه، آموزشی و ایجابی بر برخوردهای قهری و سلبی مقدم است.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار