نماینده مردم در مجلس:

اقتدار ایران کشور‌های منطقه را ناچار به برقراری ارتباط با ایران می‌کند

حسینی کیا گفت: افزایش اقتدار ایران با تغییر دولت، باعث چرخش کشور‌هایی مانند عربستان شده است و سایر کشور‌ها نیز به‌سوی ایران می‌آیند و خارج از چارچوب‌های همسایگی اظهار نظر و رفتار نخواهند کرد.
کد خبر: ۴۷۱۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۴ - 11August 2021

اقتدار ایران کشور‌های منطقه را ناچار به برقراری ارتباط با ایران می‌کند

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس،« سید جواد حسینی کیا» نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به وضعیت روابط ایران و عربستان و موضوع برجام، اظهار داشت: در عین اینکه فتوای مقام معظم رهبری بر حرام بودن سلاح هسته‌ای وجود دارد و نظام هم دنبال آن نبوده و نیست، ولی عده‌ای برای اینکه همیشه پرونده‌ای روی میز داشته باشند ایران را متهم به تولید سلاح هسته‌ای می‌کنند.

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با این حال اکنون که اقتدار ایران اسلامی را در منطقه دیده‌اند، برخی از کشور‌ها تلاش دارند ایران را منزوی و متهم کنند.

 نماینده مجلس تأکید کرد: دولت‌های منطقه در آینده این عزت را شاهد خواهند بود، از این رو کشورهایی، چون عربستان سعودی چرخی انجام داده‌اند و جرئت هم نمی‌کنند به‌ظاهر بگویند از مواضع خود عدول کرده‌اند، واقعیت این است که هرچه مقتدر باشیم، باقی کشور‌ها کار دستشان می‌آید و خارج از چارچوب‌های همسایگی اظهار نظر و رفتار نخواهند کرد.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار