فراخوان حمایت از پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشجویی با موضوع «ایثار و مقاومت» در کهگیلویه و بویراحمد منتشر شد + پوستر

فراخوان حمایت از پایان‌نامه‌ها و رساله‌های کارشناسی ارشد و دکتری با موضوع «ایثار و مقاومت» در کهگیلویه و بویراحمد منتشر شد.
کد خبر: ۴۷۱۹۱۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۲ - 15August 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با هدف بهره‌مندی از ظرفیت علمی دانشگاه‌ها و مراکز علمی و پژوهشی، از پایان‌نامه‌‌ها و رساله‌های دانشجویی با موضوع «ایثار و مقاومت» در کلیه رشته‌ها حمایت‌های مالی و معنوی انجام می‌دهد.

حمایت‌های معنوی این اداره‌کل شامل معرفی استاد مشاور، چاپ و انتشار پایان‌نامه‌ به صورت کتاب، ارائه موضوعات حوزه دفاع مقدس برای پایان‌نامه‌، بررسی و در صورت نیاز اصلاح طرح تحقیق (پروپوزال) توسط اساتید دفاع مقدس، معرفی اساتید صاحب‌نظر جهت کسب اطلاعات در تسهیل روند پژوهش و استفاده از کتابخانه تخصصی دفاع مقدس اداره‌کل خواهد بود.

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد همچنین از پایان‌نامه‌ها و رساله‌های کارشناسی ارشد و دکتری حمایت‌های مالی تا سقف ۲۰ میلیون ریال انجام می‌دهد.

دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می‌توانند برای بهره‌مندی از این حمایت‌ها به آدرس: یاسوج، خیابان شاهد ۱۱، پلاک ۸، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد، مدیریت تحقیقات، آموزش و ترویج پژوهش‌های دفاع مقدس مراجعه کنند و یا با شماره ۰۷۴۳۳۳۳۸۵۲۶ تماس بگیرند.

فراخوان حمایت از پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشجویی با موضوع «ایثار و مقاومت» در کهگیلویه و بویراحمد منتشر شد + پوستر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار