شهید على‌برار مومیوند: فرزندان خود را آماده دفاع از اسلام کنید

شهید على‌برار مومیوند در وصیت‌نامه خود آورده است: جهاد زنان تربیت درست و دینی فرزندان است به طوری که همیشه آماده دفاع از اسلام بوده و به قوانین قرآن خوب عمل کنند.
کد خبر: ۴۷۲۴۸۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۴ - 18August 2021

شهید على برار مومیوند: جهاد زنان تربیت درست و دینی فرزندان است

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.  

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

وصیت‌نامه شهید على‌برار مومیوند

بسم الله الرحمن الرحیم

با نام خدا و یاد اولیاء و انبیای او و با سلام بر رهبر کبیر انقلاب ناجى امت رزمندگان دلیر اسلام و سلام بر ارواح طیبه شهدا.

پدر و مادر مهربانم امیدوارم سلام ناقابل فرزندتان را بپذیرید؛ برای همه سال‌هایی که به شما زحمت داده‌ام من  را ببخشید و حلال کنید.

از شما می‌خواهم که هر چه در توان دارید در راه این انقلاب و امام و اسلام هدیه کنید و این توصیه را به همه بکنید.

پدر و مادرم شما مشوق خوبى براى راه یافتن من به جبهه و اسلام و قرآن بودید و بدانید خداوند به شما اجری عظیم خواهد داد و شما در ثواب جهادگران راهش شریک می‌کند. بسیار برای سلامتی امام و پیروزى رزمندگان دعا کنید.

همسر عزیزم از این که نتوانستم در این مدت همسر خوبى براى تو باشم مرا ببخشى و حلال کنی. امیدوارم خود را همانند زنان قهرمان اسلام رفتار کنی و از اینکه همسر شهید هستی افتخار کنی و بدان که جهاد تو تربیت درست و دینی فرزندان هست. طوری تربیت کنی که همیشه آماده براى دفاع از اسلام باشند و به قوانین قرآن عمل کنند.

منبع: فارس 

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار