فرمانده سپاه امام رضا (ع) خبر داد؛

توزیع ۴۰ هزار بسته بهداشتی در حاشیه شهر مشهد

سردار «نظری» گفت: طی سه روز اخیر ۴۰ هزار بسته بهداشتی توسط قرارگاه مردمی شهید سلیمانی بین نیازمندان حاشیه شهر مشهد توزیع شده است.
کد خبر: ۴۷۳۱۴۵
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲ - 23August 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ پاسدار «یعقوبعلی نظری» فرمانده سپاه امام رضا (ع) امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور آمادگی برای مقابله با اوج‌گیری‌های بعدی کرونا و پیشگیری از غافلگیری و نیز کمک به اصلاح وضعیت موجود در حال آماده‌سازی مرکز درمان سرپایی ۴۰۰ تختخوابی در مشهد هستیم.

وی افزود: سپاه استان براساس اعلام نیاز دستگاه‌ها وارد عمل می‌شود و وظیفه ما پاسخ به درخواست دانشگاه علوم پزشکی است.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) تصریح کرد: مواجهه با کرونا یک موضوع تخصصی و مرتبط با جان مردم است؛ بر همین اساس هر اقدام سپاه با مجوز دانشگاه علوم پزشکی مشهد صورت می‌پذیرد. و در راه‌اندازی مراکز درمان سرپایی هم بار بیمارستان‌ها را کاهش دادیم.

این فرمانده ارشد سپاه پاسداران گفت: سپاه امام رضا (ع) با تشکیل قرارگاه مقابله با کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد و استانداری خراسان رضوی و استفاده از ظرفیت مردمی بسیج قرارگاه مردمی شهید سلیمانی را تشکیل داد.

سردار نظری افزود: تهیه مایحتاج نیازمندان با اولویت بیماران کرونایی از جمله اقداماتی است که در این قرارگاه انجام می‌شود و در همین راستا طی سه روز اخیر ۱۳ هزار بسته معیشتی و ۴۰ هزار بسته بهداشتی بین نیازمندان حاشیه شهر توزیع شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار