با صدور پیامی؛

سرلشکر رشید انتصاب محسن رضایی به سمت معاونت اقتصادی رئیس جمهور را تبریک گفت

فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء(ص) با صدور پیامی، انتصاب محسن رضایی به سمت معاونت اقتصادی رئیس جمهور را تبریک گفت.
کد خبر: ۴۷۳۶۸۰
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۱ - 26August 2021

سرلشکر رشید انتصاب محسن رضایی به سمت معاونت اقتصادی رئیس جمهور را تبریک گفتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سرلشکر غلامعلی رشید فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء(ص) با صدور پیامی، انتصاب محسن رضایی به سمت معاونت اقتصادی رئیس جمهور را تبریک گفت.

متن پیام تبریک فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء(ص) به شرح زیر است:

نظام مقدس اسلامی عرصه بی‌نهایت خدمت و مجاهدت است. انسان خلیفه الله پوینده خستگی ناپذیر است که به عشق رضایت معبود و عقربه ساعت کبریایی‌اش سر از پا نشناخته و مسیر پر حادثه را با دو بال اشتیاق و شکیبایی می‌پیماید.

خدمت در نظام مقدس اسلامی شعاعی از انوار طیبه حضرت حق تعالی است و نتیجه عنایات انبیا و اولیا عظام خصوصاً حضرت خاتم الانبیا (ص) و ائمه معصومین علیهم السلام و مجاهدت‌های پیوسته امام راحل عظیم الشأن و یاران شهید و رهروان مشتاق و مخلص آن امام عزیز است و این توفیق عظیمی است که جز با عنایت حضرت رب العالمین حاصل نمی‌شود و تداوم نمی‌یابد.

سلام به پیشگاه قدسی حضرت بقیه الله اعظم (ع) که به پشتوانه دعایش همه میدان‌های خطیر خدمت و مجاهدت، عاشقانه و صبورانه پیموده می‌شود.

برادر ارجمند جناب آقای دکتر محسن رضایی معاون محترم اقتصادی رئیس جمهور و دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا و دبیر ستاد اقتصادی دولت

جنابعالی که به حمدالله دارای سوابق درخشان در عرصه‌های گوناگون خدمت به نظام مقدس اسلامی و ملت شریف ایران علی الخصوص دوران پر افتخار دفاع مقدس هستید و همواره باعث سربلندی و عظمت ملت شریف ایران شدید و همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند:

«شما به حمدالله در این مدت با مجاهدت‌های خود در عرصه دفاع مقدس بارها موفق شدید قلب امام راحل و دل امت مسلمان را شاد کنید.»

ان‌شاالله در مسئولیت جدید نیز بتوانید قلب رهبر معظم انقلاب و امت اسلامی را نیز شاد کنید. حسن اعتماد صادقانه ریاست محترم جمهور به جنابعالی نشانه روشنی از عنایت حضرت باری‌تعالی است که در ایفای مسئولیت خطیر معاون اقتصادی رییس جمهور و تداوم حرکت بالنده آن معاونت همواره یار و مددکار آن برادر گرامی خواهد بود.

اینجانب انتصاب شایسته جنابعالی را به سمت معاون اقتصادی رئیس جمهور تبریک گفته و از پیشگاه حضرت حق تعالی سلامتی و توفیق پیوسته جنابعالی را در تحقق آرمان‌های نظام اسلامی و ارتقای سطح توانمندی‌های اساسی نظام در همه عرصه‌های علمی و فرهنگی، اقتصادی، امنیتی و دفاعی، سیاسی و اجتماعی در سایه رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) مسئلت دارم.

فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا

سرلشکر پاسدار غلامعلی رشید

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار