بیمارستان ۹۶ تختخوابی شهید «قاجاریان» در نیشابور به بهره‌برداری رسید

مراسم بهره‌برداری از بیمارستان ۹۶ تختخوابی شهید «قاجاریان» با حضورفرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران در نیشابور برگزار شد.
کد خبر: ۴۷۴۱۵۶
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸ - 29August 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، مراسم بهره‌برداری از بیمارستان ۹۶ تختخوابی شهید قاجاریان ویژه بیماران حاد تنفسی در شهر نیشابور، امروز با حضور سردار سرتیپ پاسدار «محمد پاکپور» فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران، سردار سرتیپ پاسدار «سیدحسن مرتضوی» فرمانده قرارگاه ثامن‌الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه، سردار سرتیپ دوم پاسدار «احمد اخوان» فرمانده بهداری نیروی زمینی سپاه پاسداران، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسن سلیمانی» فرمانده تیپ ۲۱ امام رضا (ع)، «محمدصادق معتمدیان» استاندار خراسان رضوی و جمعی از مسئولان شهرستان برگزار شد.

بیمارستان ۹۶ تختخوابی شهید «قاجاریان» در نیشابور به بهره‌برداری رسید

معتمدیان در این مراسم اظهار داشت: امروز شاهد هستیم که در کمتر از ۱۵ روز ۲ مرکز بیمارستانی ویژه بیماران حاد تنفسی در مشهد و نیشابور افتتاح شده است.

استاندار خراسان رضوی افزود: با توجه به آغاز موج پنجم کرونا و فشار زیادی که بر روی کادر درمان وارد آمده است، تلاش کردیم در این مقطع همه ظرفیت‌ها را در حوزه درمان کرونا پای کار بیاوریم.

وی با بیان اینکه نیروی زمینی سپاه علاوه بر تأمین امنیت در مرزهای کشور، در خدمت‌رسانی دیگر حوزه‌ها نیز همیشه پیشگام بوده است، گفت: در این شرایط زحمات سپاه، به ویژه نیروی زمینی بسیار تاثیرگذار، عملیاتی و مهم بود.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: اینکه در ۷۲ ساعت یک بیمارستان راه‌اندازی می‌شود را نمی‌توان جز اقدام جهادی خواند که در نتیجه زحمات نیروی زمینی سپاه اجرا و عملیاتی شده است.

بیمارستان ۹۶ تختخوابی شهید «قاجاریان» در نیشابور به بهره‌برداری رسید

معتمدیان گفت: اولویت ما در این دوران این است که کمبودهای درمان را با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود در استان برطرف کنیم.

وی با اشاره به کاهش میانگین سن فوتی‌ها و بستری‌ها به دلیل واکسیناسیون در استان، ابراز داشت: امیدواریم با تأمين واکسن بیشتر، بتوانیم روند واکسیناسیون در استان را در روزهای آینده شتاب ببخشیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: یکی از موضوعاتی که در ستاد استانی مقابله با کرونا از شهرستان‌ها خواسته بودیم این بود که پروتکل‌ها رعایت شده و شیوه‌نامه‌ ستاد ملی کرونا به صورت دقیق اجرایی شود.

بیمارستان ۹۶ تختخوابی شهید «قاجاریان» در نیشابور به بهره‌برداری رسید

استاندار خراسان رضوی گفت: با همت مردم و همکاری رسانه‌ها، رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان که تا مدتی پیش به مرز ۳۰ درصد رسیده بود، اکنون به ۸۰ درصد رسیده است که امیدواریم این رقم بالاتر برود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار