نماینده ولی فقیه در گیلان تاکید کرد؛

به‌کارگیری کارمندان جوانان مومن به انقلاب در اتاق اندیشه‌ورز

آیت‌الله فلاحتی بر مسلح شدن اتاق اندیشه‌ورز به معارف دین تاکید کرد و گفت: در اتاق اندیشه‌ورز اداره‌ها و دستگاه‌های اجرایی از ظرفیت کارمندان جوان مومن به انقلاب استفاده شود.
کد خبر: ۴۷۴۲۴۴
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۱ - 29August 2021

در اتاق اندیشه ورز از ظرفیت کارمندان جوان مومن به انقلاب استفاده شودبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، آیت‌الله «رسول فلاحتی» نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در دیدار هیئت اندیشه ورز بسیج اداره‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان با تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان امام حسین (ع) و گرامی‎داشت هفته دولت و روز کارمند با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی همه راهبرد‌های لازم برای دولت در چهار سال آینده را ترسیم فرمودند، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی اولویت کار دولت را اقتصاد و معیشت مردم بیان فرمودند، در عین حال فرمودند دولت برای رفع مشکلات نباید دچار روزمرگی شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان فعالیت اتاق اندیشه ورز بسیج اداره‌ها را اثرگذار دانست و تصریح کرد: بسیج قلب تپنده جمهوری اسلامی بوده و تاکنون در هر عرصه‌ای ورود داشته ویرانه‌ها را اصلاح کرده است.

وی با بیان اینکه مطلب دوم مقام معظم رهبری به دولت در عرصه فرهنگی بود، خاطرنشان کرد: از فرهنگ دینی، مذهبی و بومی قوی و غنی برخورداریم و با داشتن این ظرفیت‌ها با ویرانگری‌های فرهنگی باید مقابله شود.

آیت الله فلاحتی فرهنگ دینی، مذهبی و بومی را حافظ اخلاق جامعه خواند و افزود: دشمن به دنبال ویرانگری فرهنگی و دینی جامعه است و بسیج در این عرصه می‌تواند اثرگذار باشد.

وی با اشاره به اینکه نگاه دینی و بالنده در عرصه فرهنگی اثرگذار است، تاکید کرد: اگر بسیج در عرصه فرهنگی ورود کند به طور قطع به موفقیت می‌رسیم ضمن اینکه همه نهاد‌های ذی ربط فرهنگی باید به کمک بسیج بشتابند.

امام جمعه رشت استفاده از ظرفیت همه دغدغه‌مندان مسائل دینی و فرهنگی جامعه را تاثیرگذار دانست و متذکر شد: دشمن در بحث فرهنگی به دنبال عادی سازی منکرات است.

وی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر عمده‌ترین عامل بازدارنده ورود نفوذی‌های فکری است، اظهار داشت: تاکنون بسیج این اقتدار را از خود نشان داده که تمام اقشار را در عرصه ورود دهد و این فرصت طلایی محسوب می‌شود.

آیت الله فلاحتی حرکت رئیس جمهور را بر مبنای گام دوم انقلاب عنوان کرد و افزود: در بیانیه گام دوم انقلاب عصاره فکری، سیاسی، انقلابی و فقهی رهبر معظم انقلاب پیاده شده و بهترین نقشه راه برای بسیج است.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ با عقاید مردم سروکار دارد، تصریح کرد: بسیج اقشار از اتاق اندیشه ورز باید کمک اخلاقی، دینی و علمی بخواهد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به هدف رفتن اقتصاد و فرهنگ جامعه توسط دشمن، خاطرنشان کرد: دشمن به طور خزنده، گسترده و سرمایه گذاری عمیق روی فرهنگ مردم کار انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه ما داعیه جهانی داریم و بسیج یک عرصه جهانی است، تاکید کرد: اگر می‌خواهیم حرف جهانی بزنیم راهی جز این نداریم غیر اینکه متوسل به کتاب خدا قرآن و سنت پیامبر (ص) شویم.

آیت الله فلاحتی بر مسلح شدن اتاق اندیشه ورز به معارف دین تاکید کرد و متذکر شد: در اتاق اندیشه ورز اداره‌ها و دستگاه‌های اجرایی از ظرفیت کارمندان جوان مومن به انقلاب استفاده شود.

وی با اشاره به فراهم بودن بستر معنوی در جامعه، افزود: برای بسط فرهنگ دینی نیاز به فضاسازی داریم و در این عرصه استفاده از ظرفیت دانشگاهیان و حوزویان دلسوز اثرگذار است.

رسالت بسیج نگهبانی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی است

«حسن حبیبی» جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در بسیج اقشار نیز در دیدار مذکور یکی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی را بسیج مردمی عنوان کرد و اظهار داشت: نقش و رسالت بسیج نگهبانی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی است.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در بسیج اقشار با اشاره به فعالیت بیش از ۱۷ رده اقشاری بسیج در سپاه قدس گیلان، تصریح کرد: سلامت اداری رویکرد هیئت اندیشه ورز اداره‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها