فرمانده نداجا تأکید کرد؛

نهادینه شدن اخلاق اسلامی در نیروی دریایی ارتش

دریادار ایرانی با اشاره به ارزش بالای نیروی انسانی، بر نهادینه شدن هرچه بیشتر اخلاق اسلامی در نیروی دریایی ارتش تأکید کرد.
کد خبر: ۴۷۴۵۲۶
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۸ - 30August 2021

نهادینه شدن اخلاق اسلامی در نیروی دریایی ارتشبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، آیین تکریم و معارفه معاونین قدیم و جدید نیروی انسانی این نیرو با حضور امیر دریادار «شهرام ایرانی» و حجت‌الاسلام «حسین صنعت‌پور امیری» رئیس اداره عقیدتی سیاسی این نیرو و جمعی از فرماندهان و معاونین در ستاد نداجا برگزار شد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در این مراسم، مدیریت در حوزه منابع انسانی را از مهم‌ترین و حساس‌ترین قسمت‌های ادارات و سازمان‌ها دانست و اظهار داشت: مدیریت خوب و حرفه‌ای در جهت حفظ نیرو‌های انسانی و بکارگیری هر فرد در جایگاه خود می‌تواند باعث رشد روزافزون یک مجموعه شود.

دریادار ایرانی تنوع کاری و طیف گسترده افراد و مشاغل در نیروی دریایی ارتش را بسیار مهم برشمرد و افزود: به دلیل تفکرات گوناگون کارکنان در این مجموعه و نگرش متفاوت آنان، مدیریت سرمایه‌های انسانی امری بسیار سخت است و می‌طلبد که افراد شاغل در این حوزه سوای آشنایی کامل با کار خود، در آن نیز تسلط داشته باشند.

وی با تأکید بر نهادینه شدن هرچه بیشتر اخلاق اسلامی در مجموعه نیروی دریایی ارتش گفت: خصلت بردباری، یکی از ویژگی‌های اصلی و عضو لاینفک خصوصیات اخلاقی افراد شاغل در این حوزه است که رعایت آن امری بسیار ضروری در پیشبرد اهداف این مجموعه به شمار می‌آید.

امیر دریادار ایرانی ارزش نیروی انسانی را بسیار بالا دانست و تصریح کرد: از دست دادن هرگونه از تجهیزات علی‌رغم ارزش مالی بسیار بالای آن‌ها بازگشت‌پذیر است، ولی از دست دادن نیروی‌های متخصص آن هم در مجموعه‌ی تخصصی مثل نیروی دریایی ارتش امری جبران‌ناپذیر است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش تدوین سند جامع مدیریت منابع انسانی را امری مهم دانست و آن را از اهداف پیش روی معاونت نیروی انسانی نداجا قلمداد کرد.

در پایان این مراسم پس از قرائت حکم انتصاب ناخدا یکم «سلطان‌آبادی» به‌عنوان معاون جدید نیروی انسانی نیروی دریایی ارتش از زحمات و تلاش‌های دریادار دوم رحیم قیطاسوند، تقدیر شد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار