شهید محمد ابراهیم‌بوبر: شما را به رعایت تقوا سفارش می‌کنم

شهید «محمد ابراهیم‌بوبر» در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است «به‌عنوان برادر کوچکتر، شما را به رعایت تقوا و انجام وظیفه دینی سفارش می‌کنم و از میان فرایض دینی بر خواندن نماز واجب اول وقت تأکید دارم.»
کد خبر: ۴۷۵۲۳۳
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۱ - 04September 2021

شهید محمد ابراهیم‌بوبر: شما را به رعایت تقوا سفارش می‌کنم

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

وصیت‌نامه شهید محمد ابراهیم‌بوبر

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

سلام و درود بر مهدی فاطمه و نایب بر حقش امام خمینی، آن رهبر بت‌شکن و شجاع که به ما درس شجاعت و از خود گذشتن را آموخت.

عزیزان در این چند سطری که می‌نویسم یک سخن مهم را بیان می‌کنم و آن هم انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر است.

به‌عنوان برادر کوچکتر شما اول خودم و بعد شما را به رعایت تقوا و انجام وظیفه دینی سفارش می‌کنم و از میان فرایض دینی بر خواندن نماز واجب اول وقت تأکید دارم.

خواهران عزیز انجام فرایض دینی را جدی بگیرید و در انجام آن‌ها هر چه بیشتر کوشا و جدی باشید، زیرا این واجبات ضامن سعادت دنیا و آخرت است؛ شما باید این فرایض را به فرزندان خود هر چه‌بهتر آموزش دهید تا نسلی با تربیت دینی قوی داشته باشیم.

جامعه ما نیازمند انسان‌های با عقاید قوی است که برای رضای خدا و رسول او خدمت کنند.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار