با صدور اطلاعیه‌ای

وزارت اطلاعات نقل قول منتسب به حجت‌الاسلام علوی را تکذیب کرد

وزارت اطلاعات با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مطلبی به نقل از وزیر اطلاعات به این مضمون نقل شده که «برخی از مجموعه‌ها که دستی بر انتخابات دارند، به دنبال جایگزینی برای وزیر اطلاعات هستند»؛ که نقل قول مزبور کذب محض است.
کد خبر: ۴۷۵۲۴
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۰ - 31May 2015

وزارت اطلاعات نقل قول منتسب به حجت‌الاسلام علوی را تکذیب کرد

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، وزارت اطلاعات با صدور اطلاعیهای نقل قول برخی رسانهها از حجتالاسلام سید محمود علوی را تکذیب کرد.

این اطلاعیه به شرح ذیل است:

روز گذشته در برخی از سایتهای خبری، مطلبی به نقل از وزیر محترم اطلاعات در همایش استانداران و فرمانداران سراسر کشور به این مضمون نقل شده است که « برخی از مجموعهها که دستی بر انتخابات دارند، به دنبال جایگزینی برای وزیر اطلاعات هستند»؛ به آگاهی میرساند، نقل قول مزبور کذب محض میباشد و وزیر محترم اطلاعات، چنین مطلبی را در سخنرانی خود بیان ننموده است.

اینگونه اطلاعرسانیها در سالی که همهی مردم عزیز و مسئولین محترم تلاش مینمایند اقتدار عمومی کشور را در برگزاری انتخابات پرشکوه به نمایش گذارند، و در سالی که مزیّن به نام همدلی و همزبانی شده است، زیبندهی فضای رسانهای کشور نمیباشد. از دستاندرکاران سایتهای خبری و رسانههای ارتباط جمعی، درخواست میشود نسبت به اصل مقدس « امانتداری» در نقل قولها و درج اخبار توجه شود.

ضمناً، وزارت اطلاعات پیگیری حقوقی این مسئله از مراجع ذیصلاح را در دستور کار خود قرار داده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار