رئیس پلیس فتا فاتب در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

کشف ۸۵ درصد از جرائم در حوزه فضای مجازی/ شهروندان به تبلیغات فروش دارو در فضای مجازی توجه نکنند

سرهنگ گودرزی با اشاره به اینکه پرونده‌های حوزه کلاهبرداری اینترنتی افزایش داشته است، گفت: با اقدامات صورت گرفته بیش از ۸۵ درصد از جرائم کشف شده است.
کد خبر: ۴۷۵۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۵:۱۵ - 06September 2021

کشف ۸۵ درشد از جرائم در حوزه فضای محازی/ شهروندان به تبلیغات فروش دارو در فضای مجای توجه نکنندسرهنگ داود معظمی گودرزی رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، درباره تبلیغ فروش واکسن کرونا در فضای مجازی اظهار داشت: متاسفانه در شبکه‌های اجتماعی مواردی داریم که در حال تبلیغ فروش واکسن کرونا هستند که همه آن‌ها تقلبی هستند.

وی ادامه داد: توصیه من به مردم این است که به هیچ عنوان به این تبلیغات توجه نکنند و برای تزریق واکسن به سیکل تعریف شده‌ای که توسط ستاد مقابله با کرونا و وزارت بهداشت اعلام شده است توجه کنند.

سرهنگ گودرزی با تاکید بر اینکه به تبلیغات دارو در فضای سایبر اعتماد نکنند، گفت: این تبلیغات کلاهبرداری است و داروهایی که تبلیغ می‌شود تاریخ گذشته هستند؛ این دارو‌ها نه‌تنها باعث درمان بیماری نمی‌شود بلکه جان بیمار را به مخاطره می‌اندازد.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه پرونده‌های حوزه کلاهبرداری اینترنتی افزایش داشته است، افزود: با اقدامات صورت گرفته بیش از ۸۵ درصد از جرائم رسیدگی شده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه رمز دوم پویا جرایم در حوزه بانکداری کاهش پیدا کرده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار