شهید شیرمراد فرخى: پشتیبان دین خدا باشید

شهید شیرمراد فرخى در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است «پیرو خط امام عزیزمان باشید که همان خط اسلام راستین است و همیشه پشتیبان امام و پشتیبان دین خدا باشید؛ دین خدا را یارى کنید تا خدا نیز شما را یارى کند.»
کد خبر: ۴۷۵۷۲۴
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۸ - 06September 2021

شهید شیرمراد فرخى: پشتیبان دین خدا باشید

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

وصیت‌نامه شهید شیرمراد فرخى

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

سلام و درود بر روان پاک شهدا و سلام بر رهبر کبیر انقلاب و سلام بر خانواده عزیزم.

از شما می‌خواهم همیشه در راه خدمت به اسلام و جمهورى اسلامى ایران قدم بردارید. پیرو خط امام عزیزمان باشید که همان خط اسلام راستین است و همیشه پشتیبان او و پشتیبان دین خدا باشید؛ دین خدا را یارى کنید تا خدا نیز شما را یارى نماید.

راهى را که بنده انتخاب کرده‌ام راه وصال خداست و من آگاهانه آن را انتخاب کرده‌ام و راهى است که همه شهداى اسلام در طول تاریخ اسلام پیموده‌اند و از شما می‌خواهم این راه را ادامه دهید.

پدرجان مرا حلال کنید و برایم از خداوند بخشنده طلب عفو کنید؛ اگر شهید شدم ناراحت نباشید. مردن و فنا شدن و رسیدن به دنیاى اخروى براى همه انسان‌هاست پس چه‌بهتر که با شهادت باشد.

مادر عزیز و بزرگوارم امیدوارم در راه پرورش فرزندان براى اسلام موفق و مؤید باشید؛ آن همه زحمات و ازخودگذشتگی‌های شما را فراموش نخواهم کرد، از پروردگار بزرگ اجر عظیمى براى شما طلب می‌کنم. عاجزانه از تو طلب عفو و بخشش دارم و می‌خواهم از خدا براى بنده طلب آمرزش کنى.

برادران و خواهران عزیزم در راه خدمت به اسلام و انجام وظائف دینى خود تلاش کنید و پشتیبان ولایت فقیه باشید.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار