همسر شهید «مصطفی زال‌نژاد» عنوان کرد؛

مصطفی در ۱۰۰ متری داعش/ آقا مصطفی نترس بود

«صفرپور» گفت: اولین حضور مصطفی در سوریه به عنوان مهندس الکترونیک بهمن ۸۸ بود. آنجا فرمانده یک قرارگاه مخابراتی بود و می‌گفت در عملیات‌ها از دکل‌هایی استفاده می‌کنیم که با ۵۰ متر ارتفاع در دید دشمن قرار دارند. آقا مصطفی سر نترسی داشت و در عکس‌هایی که نشان می‌داد، تعریف می‌کرد در کنار این دکل‌ها به فاصله ۱۰۰ متری داعش حضور داشتم و زمان تیراندازی صدای آن‌ها را می‌شنیدم.
کد خبر: ۴۷۶۶۰۶
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۳:۳۰ - 11September 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «مصطفی زال‌نژاد» از پاسداران شهر آمل بود که در ۲۶ بهمن ۹۵ در نبرد با تروریست‌های تکفیری در استان «درعا» در جنوب سوریه به فیض شهادت نائل آمد. این شهید مدافع حرم در هنگام شهادت ۳۵ سال سن داشت و از او ۲ فرزند دختر و پسر به یادگار مانده است.

«خدیجه صفرپور» همسر این شهید به ذکر خاطره‌ای از «مصطفی» پرداخت و گفت: زمانی که آقا مصطفی عازم سوریه بود به او گفتم: بین دو چیز موندم یکی احساسم که اجازه رفتن رو به تو نمی‌ده و بعدی هم عقلم که میگه باید بری، چون به تو نیاز دارند. قطعا اگه خودم هم مرد بودم به‌طور حتم نمی‌موندم و برای جنگیدن می‌رفتم.

مهندس الکترونیک روی دکل‌های ۵۰ متری، در ۱۰۰ متری داعش!

اولین حضور مصطفی در سوریه به عنوان مهندس الکترونیک بهمن ۸۸ بود. دو ماه آخر بارداری‌ام بود که به سوریه رفت و وقتی پسر من یک ماهه شد به آمل بازگشت. در یکی از ماموریت‌هایش، من و دخترم نیز همسفرش شدیم.

آنجا فرمانده یک قرارگاه مخابراتی بود می‌گفت: در عملیات‌ها از دکل‌هایی استفاده می‌کنیم که با ۵۰ متر ارتفاع در دید دشمن قرار دارند و هر لحظه امکان دارد با قناسه ما را هدف بگیرند در عملیات‌های نفوذ معمولاً یکی از بچه‌های مخابرات را با تیم همراه می‌کنند تا ارتباطات را برای سایر نیرو‌ها چک کند.

آقا مصطفی سر نترسی داشت و در عکس‌هایی که نشان می‌داد، تعریف می‌کرد در کنار این دکل‌ها به فاصله ۱۰۰ متری داعش حضور داشتم و زمان تیراندازی صدای آن‌ها را می‌شنیدم. چهار رمضان را بدون او گذراندم آرزوی پختن یک افطاری و سحری برای او به دلم مانده بود. اما سال آخر با احترام به گلایه من، سه روز مانده به عید فطر آمد و آخرین ماه رمضان زندگی‌اش را با ما گذراند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار