معاون سیاسی امنیتی استانداری قم:

شهدای گمنام سرّالله دوران ما هستند

حجت ­الاسلام والمسلمین انصاری معاون سیاسی امنیتی استانداری قم گفت: شهدای گمنام سرّالله دوران ما هستند.
کد خبر: ۴۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۹ - 27August 2013

شهدای گمنام سرّالله دوران ما هستند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، معاون سیاسی امنیتی استاندای قم در دیدار با مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش­های دفاع مقدس قم گفت: یقیناً بین شهدای گمنام و خداوند سری است و شهدای گمنام سرّالله هستند و چون سرّالله هستند جایگاه رفیعی دارند و فلسفه عظیم و سنگینی در این موضوع نهفته است.

وی افزود چون شهدای گمنام در رأس هستند پس باید بهترین­ها را برای این عزیزان در نظر گرفت و بهترین تشییع را انجام داد و تمام امکانات برای حضور حداکثری مردم مهیا شود زیرا در مراسم شهدای گمنام شفا هست.

در ادامه حجت ­الاسلام انصاری با اشاره به شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت جمهوری اسلامی ایران افزود: شهادت شهیدان رجایی و باهنر تأیید نظام جمهوری اسلامی ایران از سوی خداوند متعال بود و شهادت مدال افتخاری بود برای این عزیزان و اینان انتخاب­ شده بودند.

در این دیدار که در دفتر معاونت سیاسی امنیتی استانداری صبح امروز صورت گرفت سرهنگ حسینی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش­های دفاع مقدس استان قم با گرامیداشت یاد و نام شهیدان رجایی و باهنر هفته دولت را به حجت ­الاسلام انصاری و کلیه کارمندان دولت جمهوری اسلامی تبریک گفته و به بحث درباره اولویت­های کاری اداره­ کل حفظ آثار از جمله ساخت موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، برنامه­های ستاد گرامی­ داشت هفته دفاع مقدس سال جاری و مشکلات و چالش­های پیش روی چگونگی ارائه فرهنگ غنی دفاع مقدس در بین اقشار مختلف جامعه پرداخت.

در پایان نیز مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش­های دفاع مقدس برنامه­های تشییع و تدفین شهدای گمنام در روز شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) در استان قم را با معاونت سیاسی امنیتی استانداری مطرح و گفتگو کردند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار