استاندار خراسان رضوی:

شخصیت پرشور شهید «کاوه» الگویی مناسب برای نسل جوان است

«معتمدیان» گفت: حماسه‌سازی‌های شهید محمود کاوه در کردستان و عملیات‌های مختلف در دوران دفاع مقدس همواره شنیدنی است و شخصیت جوان و پرشور این فرمانده دلاور می‌تواند الگویی برای جوانان رشید ایران اسلامی باشد.
کد خبر: ۴۸۱۳۶۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴ - 30September 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، در راستای تکریم خانواده شهدا «محمدصادق معتمدیان» استاندار خراسان رضوی با حضور در منزل سردار شهید «محمود کاوه» فرمانده لشکر ویژه شهدا با مادر این فرمانده دلاور خراسانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

استاندار خراسان رضوی در این دیدار با اشاره به رشادت‎‌های شهید کاوه در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل، اظهار داشت: سردار شهید محمود کاوه تنها یک نمونه‌ از اسطوره‌های ایران اسلامی است که همواره در حوزه بازخوانی دوران دفاع مقدس، نام ایشان بر سر زبان‌ها قرار دارد و فراموش نشدنی است.

معتمدیان ادامه داد: حماسه‌سازی‌های شهید محمود کاوه در کردستان و عملیات‌های گوناگون دوران دفاع مقدس همواره شنیدنی است و در همین راستا شخصیت جوان و پر شور این فرمانده دلاور باید الگویی برای جوانان رشید ما باشد.

سردار سرلشکر پاسدار «محمود کاوه» فرمانده تیپ ویژه شهدا در سال 1340 در مشهد متولد شد. این فرمانده جوان خراسانی سرانجام در یازدهم شهریور 1365 طی عملیات کربلای 2 به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شخصیت پرشور شهید «کاوه» الگویی مناسب برای نسل جوان است

شخصیت پرشور شهید «کاوه» الگویی مناسب برای نسل جوان است

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار