سردار کارگر در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

ارائه ۱۲۰ هزار اثر در جشنواره فرهنگی و هنری علمدار

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از ارائه ۱۲۰ هزار اثر در جشنواره فرهنگی و هنری علمدار طی دو سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۴۸۲۰۷۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲ - 04October 2021

ارائه ۱۲۰ هزار اثر در جشنواره فرهنگی و هنری علمداربه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، در حاشیه آیین افتتاح دومین جشنواره فرهنگی و هنری علمدار (یادواره شهید آسمانی حاج قاسم سلیمانی) ویژه دانش آموزان و فرهنگیان سراسر کشور که با حضور «علیرضا کاظمی» سرپرست وزارت آموزش و پرورش، برگزار شد، اظهار داشت: این جشنواره از سال گذشته با حمایت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش به‌طور گسترده برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش متولی و بسترساز برگزاری این جشنواره پس از شهادت سردار سلیمانی تاکنون بوده است، افزود: آموزش و پرورش از طریق شبکه شاد بستر لازم را برای حضور دانش آموزان کشور در این حوزه فراهم کرده است.

سردار کارگر با اشاره به استقبال گسترده از این جشنواره فرهنگی و هنری بیان داشت:  بحمدلله از سال گذشته تاکنون ۱۲۰ هزار اثر داخلی و خارجی توسط دانش آموزان به این جشنواره ارائه شده است که بیانگر سطح علاقمندی و میزان مشارکت بالای عزیزان بوده است.

وی خاطرنشان کرد: جشنواره فرهنگی و هنری علمدار (یادواره شهید آسمانی حاج قاسم سلیمانی) کار بسیار بزرگی محسوب می‌شود و ما هم افتخار داریم در این حوزه همکار عزیزانمان در اداره آموزش و پرورش باشیم.

سردار کارگر در پایان یادآور شد: امیدوراریم در سال‌های آتی از آثار ارائه شده در این جشنواره بزرگ بتوان در دوره‌های آموزشی، پرورشی و مطالب درسی و سایر امور استفاده کرد؛ ما نیز در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و ستاد مرکزی راهیان نور کشور از دستاوردهای این جشنوراه به‌عنوان یک الگو استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار