مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی:

ورزشکاران می‌توانند در لحظات سخت مسابقات از شهدا امداد بگیرند

«بهتاج» گفت: همه‌ ورزشکاران می‌توانند با شهدا پیمان بسته و در لحظات سخت مسابقات خود از آنها امداد بگیرند.
کد خبر: ۴۸۴۵۰۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۷ - 18October 2021

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، «ایوب بهتاج» مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی امروز (دوشنبه) در مراسم گرامیداشت ۲۵۷ شهید ورزشکار آذربایجان‌ شرقی و روز تربیت بدنی که با حضور مسئولان لشکری و کشوری و جمعی از ورزشکاران آذربایجان‌ شرقی در مصلای اعظم امام خمینی (ره) تبریز برگزار شد، اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس نیز شهدای ورزشکار جهادی‌وار حضور داشته و رشادت به خرج دادند و شهدای آذربایجان‌ شرقی، سرآمد ایثارگری‌ها بودند و در قالب گردان‌های غواص لشکر عاشورا در عملیات مختلف رشادت‌های خود را نشان دادند.

وی با تاکید بر اینکه همه‌ی ما باید قدردان شهدا باشیم، عنوان کرد: دوران دفاع مقدس نقطه‌ عطف انقلاب اسلامی بود و نشان داد می‌توانیم در مقابل کشورهایی که قصد تجاوز به خاک کشورمان را داشتند، بایستیم.

بهتاج ادامه داد: اکنون که ایران اسلامی در منطقه قدرت‌نمایی کرده و سرنوشت منطقه را با استراتژی خود تغییر می‌دهد، همه‌ی این اقتدار را مدیون ایثارگری‌ها و استقامت رزمندگان، ایثارگران، آزادگان و خانواده‌ی شهدا است.

وی با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس برکات زیادی برای جمهوری اسلامی ایران داشت، افزود: یکی از برکات ایجاد انگیزه و روحیه‌ی خودکفایی و استقلال در مردم است.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌ شرقی با اشاره به عشق و علاقه‌ ورزشکاران به شهدا، خاطرنشان کرد: قبل از اعزام محمدرضا گرایی به مسابقات جهانی کشتی در نروژ، این ورزشکار برای کسب مدال و موفقیت در این مسابقات به شهید گمنام استمداد کرد و بعد از کسب مدال طلای این مسابقات، مدالش را تقدیم این شهید گمنام کرد.

این مسئول تاکید کرد: همه‌ ورزشکاران می‌توانند با شهدا پیمان بسته و در لحظات سخت مسابقات خود از آنها امداد بگیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار