فرمانده سپاه تربت حیدریه:

راهبرد بسیج حرکت در مسیر پویایی جامعه است

سرهنگ «ناصری موحد» گفت: بسیج امروز به دنبال رشد و بالندگی در جامعه اسلامی است، لذا آحاد جامعه بسیجی هستند.
کد خبر: ۴۸۶۳۶۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۰ - 30October 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تربت حیدریه، سرهنگ پاسدار «احمد ناصری موحد» فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه امروز در آیین تکریم و معارفه مسئول تربیت بدنی بسیج شهرستان اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی، گام دوم انقلاب اسلامی را با حضور جوانان ترسیم کرده‌اند و جوانان نقش مؤثری در گام دوم انقلاب ایفا می‌کنند. جای خالی شهدا را امروز جوانان پر خواهند کرد.

وی تصریح کرد: هر چه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی می‌گذرد فضای ایران اسلامی با نشاط بیشتری توأم است. علت این پویایی و شادابی نقش‌آفرینی جوانان در عرصه‌های مختلف است، مژده‌ای که پیش از این رهبر معظم انقلاب اسلامی به جوانان داده بودند.

فرمانده سپاه تربت حیدریه بیان داشت: باید به سمت خودسازی و جامعه‌سازی مورد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی برای تحقق گام دوم انقلاب حرکت کنیم. نباید هیچ خللی در مسیر انقلاب تا حاکمیت تمدن نوین اسلامی و ظهور حضرت مهدی (عج) نباید رخ دهد چراکه جوانان امروز، نسل ظهور خواهند بود.

موحد گفت: در شرایط امروز، جوانان با سکانداری در حوزه‌های مختلف کشور می‌توانند توسعه و آبادانی ایران اسلامی را ارتقا بخشند لذا پیشکسوتان انقلابی باید تجارب خود را نسل جدید منتقل کنند.

وی در ادامه به اهمیت ورزش در سازندگی جامعه اشاره کرد و گفت: ورزش عمل آمیخته با عقل و آرمانگرایی است و حضور افراد با تجربه در بسیج با الگوی رهبر معظم انقلاب اسلامی یعنی سکانداری جوانان است که برای رسیدن به گام دوم انقلاب رقم خواهد خورد.

موحد خاطر نشان کرد: ورزش بسیج اختصاص به بسیجیان ندارد و این مختص جامعه اسلامی است و ما امروز به دنبال رشد و بالندگی در جامعه اسلامی هستیم، لذا آحاد جامعه بسیجی هستند و نگاه ورزش عموم مردم و بخصوص جوانان است.

وی افزود: سیطره قدرت بسیج شامل جامعه بسیج ورزشکاران و جامعه تربیت بدنی شهرستان می‌شود.

در پایان این مراسم از سرهنگ مصطفی یوسفی مسئول تربیت بدنی بسیج شهرستان تربت حیدریه تقدیر و سروان محمدرضا سیدآبادی به‌عنوان مسئول جدید مرکز تربیت بدنی بسیج معرفی شد.

در حال حاضر بیش از ۷ هزار ورزشکار سازماندهی شده در رشته‌های فوتبال، فوتسال، کشتی، جودو، تکواندو، کاراته، ژیمناستیک، ووشو، ورزش همگانی و ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی در قالب باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت در ۱۸ سالن ورزشی مرکز تربیت بدنی بسیج شهرستان تربت حیدریه فعالیت دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها