اردوی فرهنگی و تفریحی خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم برگزار شد

اردوی فرهنگی و تفریحی ۲۲ نفر از خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم فاطمیون و استان‌های البرز، شهرستان‌های استان تهران، قزوین و سمنان به مدت سه روز در کردان کرج برگزار شد.
کد خبر: ۴۸۶۴۰۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۳ - 31October 2021

اردوی فرهنگی و تفریحی خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم برگزار شدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، اردوی فرهنگی و تفریحی خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم از چهارشنبه پنجم تا جمعه هفتم مهرماه به مدت سه روز با هدف توجه به نقش مؤثر آموزش و آگاهی‌بخشی و تمرکز بر استحکام و نشاط و سلامت معنوی خانواده‌های معزز ایثارگران و به‌منظور افزایش نرخ نشاط و شادکامی و کاهش آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی با حضور ۲۲ نفر از خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم فاطمیون و استان‌های البرز، شهرستان‌های استان تهران، قزوین و سمنان در اردوگاه تفریحی و فرهنگی ایثار واقع در کردان کرج برگزار شد.

اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی توسط گروه فرهنگی و جهادی مبشران برای کودکان مدافع حرم، قایق‌سواری، تیراندازی، مسابقات ورزشی و فرهنگی و بازدید از باغ وحش از برنامه‌های اجرا شده در این اردو بود.

این ششمین و آخرین مرحله از اردو‌های خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان مدافع حرم بود که به همت اداره‌کل امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران و به میزبانی استان البرز برگزار شد.

انتهای پیام/ ۳۶۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار