نماینده مردم در مجلس:

انتظار تغییر رفتار از آمریکا در موضوع هسته‌ای ساده‌انگاری است

زنگنه گفت: گفتاردرمانی و رفتار دوگانه از خصوصیت‌های آمریکایی‌ها است و نباید از بلاتکلیفی آن‌ها در مذاکرات برجام تعجب کرد.
کد خبر: ۴۸۷۹۰۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۹ - 08November 2021

انتظار تغییر رفتار از آمریکا در موضوع هسته‌ای ساده انگاری است

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «محسن زنگنه» رئیس فراکسیون گام دوم انقلاب در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به رفتار دوگانه آمریکایی‌ها با ایران و گفتاردرمانی در زمینه مذاکرات هسته‌ای، اظهار داشت: ایران بیش از ۴۰ سال است که با رفتار‌های دموکرات‌ها و جمهوری خواهان آمریکایی مواجه است، اگر جریان شناسی دقیق از آمریکا داشته باشیم از دوگانگی رفتار آن‌ها تعجب نمی‌کنیم، چرا که نظام حاکم آمریکا توسط مسیحیت صهیونیستی اداره می‌شود.

نماینده مردم تربت حیدریه و مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سیاست آمریکایی‌ها چه دموکرات چه جمهوری‌خواه، دشمنی با ایران است و شیوه‌های آن متفاوت است برخی پرخاشگری می‌کنند و برخی با دست پس می‌زنند و با پا پیش می‌کشند، تنها ظاهر قضیه فرق می‌کند، رهبری در توصیف دموکرات‌ها فرمودند زیر دستکش مخملی چدن است و ما الان با رئیس جمهور دموکرات مواجه هستیم.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس اظهار داشت: بنابراین به نظر بنده خیلی ساده‌انگاری است فکر کنیم که آمریکایی‌ها قرار است رویکردشان را تغییر دهند.

وی گفت: آن‌ها در نهایت به دنبال روش‌هایی می‌گردند که جلوی رشد و توسعه کشور را بگیرند، در برنامه توسعه اقتصادی و هسته‌ای مانع ایجاد کنند و اینکه تحریم‌ها را افزایش می‌دهند. این رفتار‌ها بسیار طبیعی است چرا که خصوصیت و جوهره وجود آمریکا چنین رفتار‌هایی است و نباید انتظاری غیر از این داشته باشیم.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار